جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 581 |
تاریخ انتشار : 22 می 2021 - 16:02 | ارسال توسط :
316 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

نخستین مرحله اردوی آموزشی کایت بردینگ جامعه سیلینگ خلیج فارس برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی منطقه آزاد قشم برگزار شد. مدیر ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم روز یکشنبه به خبرنگارگفت: این اردوی آموزشی- تمرینی با هدف آماده سازی ورزشکاران کایت بردینگ جامعه سیلینگ خلیج فارس انجام گرفت. جلیل حقگویان افزود: در […]

نخستین مرحله اردوی آموزشی کایت بردینگ جامعه سیلینگ خلیج فارس برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی منطقه آزاد قشم برگزار شد.

مدیر ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم روز یکشنبه به خبرنگارگفت: این اردوی آموزشی- تمرینی با هدف آماده سازی ورزشکاران کایت بردینگ جامعه سیلینگ خلیج فارس انجام گرفت.

جلیل حقگویان افزود: در این اردو که از ۲۰ اردیبهشت ماه تا امروز برپا بود، پنج سیلور آقا و سه سیلور بانو در رده سنی بزرگسالان حضور داشتند.

وی ادامه داد: مسابقات کایت بردینگ قهرمانی آسیا در پاییز سال جاری در کشور چین برگزار می‌شود و ورزشکاران ما نیز در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

جزیره قشم ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد که با وزش باد در تمام طول سال و سایر شرایط مناسب، یکی از نقاط مناسب کشور برای توسعه ورزش‌های دریایی و به صورت ویژه، قایقرانی بادبانی است.

این جزیره با مساحت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر در سال‌های ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ با تصمیم دولت به ۲ بخش منطقه آزاد با مساحت ۳۰۰ کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر تقسیم شد.

پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه‌های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمدهای ارزی از جمله هدف‌های ایجاد منطقه آزاد قشم است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 581 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید