جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 3383 |
تاریخ انتشار : 04 جولای 2021 - 12:24 | ارسال توسط :
334 بازدید
0
8
ارسال به دوستان
پ

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های وجود در مسیر ارائه خدمات گردشگری، ۱۲ کلیپ توسط هنرمندان یزدی با صداگذاری مناسب و زیرنویس انگلیسی از ۱۲ مکان دیدنی استان تهیه و در فضای مجازی منتشر شد که این اقدام از سوی یونسکو مورد تقدیر قرار گرفت.

عباس ملازینلی گردشگری مجازی را از رویکردهای شهرداری بیان کرد و افزود: این سازمان هر سال در ایام نوروز حدود ۲ هزار برنامه در سطح شهر برای مردم و مسافران نوروزی برگزار می‌کرد اما امسال با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تلاش شد بخش عمده‌ای از این برنامه‌ها با رویکرد مجازی اجرا شود.

وی از طراحی مسابقات مختلف در سایت Inyazd خبر داد و اظهار داشت: مسابقه عکس با محوریت کرونا، گردشگری سال‌های قبل، میراث ناملموس یزد همچنین مسابقه لباهنگ، مسابقه کتابخوانی و برخی دیگر از فعالیت‌های فرهنگی در این سایت برای سرگرم کردن مردم در تعطیلات نوروز طراحی شد و علاقه‌مندان تا پایان دوران قرنطینه می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

ملازینلی تصریح کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد مسوولیت کمیته آموزش و اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد را برعهده دارد به همین علت تولیدات متعددی توسط هنرمندان این سازمان با مشارکت سایر دستگاه‌ها در راستای اطلاع رسانی و آموزش انجام شد.

وی اظهار داشت: پروتکل‌های خرید در زمینه‌های مختلف در قالب پوستر، موشن گرافی، بنر و انیمیشن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تولید و در اختیار اصنافی که تعطیل نشده بودند، قرار گرفت.

ملازینلی خاطرنشان کرد: همچنین پیام تلفنی با مشارکت شرکت مخابرات برای بالغ بر ۳۵۰ هزار تلفن ثابت در سطح استان در مورد کرونا و آموزش‌های لازم با گویش یزدی ارسال شد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد اجرای برنامه‌های شاد به منظور تقدیر و روحیه بخشیدن به کادر درمانی و بیماران را از دیگر برنامه های این سازمان بیان کرد و افزود: امسال تقریباً اکثر اقداماتی که باید برای نوروز انجام می‌شد، به شکل مجازی اجرا و برخی برنامه‌ها نیز که امکان اجرای آن وجود نداشت، در اولین فرصت بعد از پایان کرونا انجام می‌شود.

ملازینلی از برگزاری نخستین جشنواره بزرگ قرآن دانش آموزی در یزد خبرداد و گفت: این جشنواره با همکاری آموزش و پرورش استان با محوریت شهر یزد برگزار می‌شود و اعتبار مناسبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: این جشنواره در زمینه‌های نمایشنامه نویسی، قصه گویی، سرود، موسیقی، شعر، داستان و … با موضوع قرآن و مفاهیم قرآنی برگزار می‌شود.

حدود نیمی از جمعیت افزون بر یک میلیون و یکصد هزار نفری استان یزد در مرکز این استان سکونت دارند.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3383 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید