پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 3328 |
تاریخ انتشار : 29 ژوئن 2021 - 11:56 | ارسال توسط :
227 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به شروع فصل تابستان و حضور مسافران و گردشگران در این استان ، گفت : مقوله فرهنگی حضور مسافران و گردشگران در مازندران از دغدغه‌های جدی است و به همین دلیل طرح دریا باید با پیوست گردشگری اسلامی عملیاتی شود

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی روز شنبه در جلسه شورای اداری مازندران که به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد ، افزود : دشمنان همواره از وحدت مردم و فرهنگ غنی انقلابی و اسلامی ایرانی هراس دارند و هجمه فرهنگی به عنوان مهم ترین برنامه ریزی استکبار علیه فرهنگ بومی نیز وجود دارد.

وی با بیان این که نهادهای انقلابی اسلامی از جمله حوزه علمیه و جمعی از طلاب آمادگی خود را برای حضور در اجرای طرح های دریا اعلام کرده اند ، توضیح داد : همسو با این رویکرد فردا همایشی را با حضور فرماندران و امامان جمعه شهرستان های ساحلی در بابلسر برگزار می کنیم تا در زمینه طرح دریا بحث و تبادل نظر کنیم.

امام جمعه ساری گفت : برگزاری نماز جماعت ، پاسخگویی به مسایل شرعی و دینی مسافران و شهروندان همچنین برگزاری برنامه شاد فرهنگی به عنوان پیوست گردشگری اسلامی می تواند در طرح های دریا مورد توجه قرار گیرد.

محمدی لائینی افزود : فضا سازی در مناطق گردشگری و تفریحی مازندران باید مطابق با ارزش های فرهنگی بومی و محلی و مطابق با مقررات دینی و اسلامی باشد و همه وظیفه داریم به دغدغه مسایل فرهنگی و ارزش های دینی و اسلامی خانواده های استان مازندران در فصل تابستان توجه کنیم و بر همین اساس واگذاری طرح های دریا باید پیوست فرهنگی داشته باشد و دستگاه نظارتی باید به صورت جدی پای کار طرح دریا باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : حضور بیشتر طلاب در قالب جهاد فرهنگی از برنامه های جدی در حوزه طرح دریا و مناطق گردشگری استان باید مورد توجه قرار بگیرد.

محمدی لایینی همچنین با اشاره به برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیت در مازندران ، اظهار داشت : انتخابات با شکوه ۲۸خرداد امسال که با حضور مردم استان بویژه کشاورزان رقم خورده است، جای قدردانی دارد.

وی افزود : همچنین باید از حدود ۶۰ هزار نفر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات در این استان که انتخابات سالم و امنی را برگزار کردند ، تشکر کرد.

امام جمعه ساری گفت : اگر چه انتخابات فقط در یک روز برگزار شد ، اما برگزاری انتخابات سالم و امن حاصل تلاش و برنامه ریزی ماه ها از سوی دست اندرکاران در هر سه قوه قضائیه ، مقننه بویژه دولت محترم بوده است.

وی افزود : مردم نیز رئیس جمهوری خود را انتخاب کردند و توقع داریم با توجه به شرایط حساس کشور به لحاظ اقتصادی ، منتخب مردم با حساسیت بالا مسئولیت خودش را در انجام وظایف عملیاتی کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم رعایت مسایل بهداشتی در شرایط کرونایی نیز تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری با تزریق واکسن ایرانی مظهر ملی گرایی را در کشور به نمایش گذاشتند و امیدواریم همه کسانی که به محصولات تولیدی داخل اعتقاد دارند، این اقدام مقام معظم رهبری ارج بنهند.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3328 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید