جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 3621 |
تاریخ انتشار : 17 جولای 2021 - 14:32 | ارسال توسط :
400 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

سایت پرواز فلای لند واقع در روستای گردشگری الهادی رامیان از جاذبه‌های گردشگری ورزشی استان گلستان است که در ۸ کیلومتری جنوب شرقی رامیان قرار دارد. این سایت استاندارد و مجهز به چمن مصنوعی با ارتفاع ۴۳۰ متر از سطح دریا در چهار فصل سال، علاقه‌مندان زیادی از داخل و خارج از کشور را برای […]

سایت پرواز فلای لند واقع در روستای گردشگری الهادی رامیان از جاذبه‌های گردشگری ورزشی استان گلستان است که در ۸ کیلومتری جنوب شرقی رامیان قرار دارد.

این سایت استاندارد و مجهز به چمن مصنوعی با ارتفاع ۴۳۰ متر از سطح دریا در چهار فصل سال، علاقه‌مندان زیادی از داخل و خارج از کشور را برای پرواز‌های آموزشی، انفرادی و تفریحی به سمت خود جلب می‌کند.
سایت فلای لند به لحاظ توپوگرافی منطقه، طبیعت چشم نواز و امنیت کافی، تجهیزات لازم و چمن مصنوعی یکی از بهترین و پرطرفدارترین سایت‌های پروازی ایران است. پرواز پاراگلایدر‌ها از تپه‌های زیبای روستای الهادی شروع و به کناره‌های جاده رامیان به شاهرود بین روستای باقرآباد و شش آب ختم می‌شود.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3621 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید