جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 7052 |
تاریخ انتشار : 09 نوامبر 2021 - 14:44 | ارسال توسط :
75 بازدید
0
6
ارسال به دوستان
پ

دادستان عمومی و انقلاب دهدشت، شهرستان کهگیلویه از تشکیل پرونده و اشد مجازات برای کسانی که اقدام به ضرب و جرح تیم باستان شناسی کرده بودند، خبر داد.

اخبار گردشگری پارسی :

“سعید کریمی زاد” در گفت و گو با خبرنگار تصریح کرد: در پی اهانت و ضرب و جرح به اعضای تیم باستان شناس، پس از وصول گزارش، پرونده در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی اظهارکرد: یک نفر از کارشناسان اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و یک نفر از اهالی روستا مورد ضرب و شتم قرار گرفتند اما فعلا هیچ مستندی در رابطه با کتک کاری و ضرب و شتم کارشناسان خارجی در دست نیست.

دادستان عمومی و انقلاب دهدشت، شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: در ساعات اولیه دستورات قضایی لازم جهت احضار متهمان صادر شده و با متهمان به اشد مجازات برخورد خواهد شد. در اجرای قانون با هیچ شخصی تعارف نخواهیم داشت.

کریمی زاده بیان کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و قطعا با متهمان به اشد مجازات قانونی برخورد خواهد شد.

یادآور می شود در برخی رسانه ها و فضای مجازی مطرح شده که گروه باستان شناسان آلمانی که طی چند روز گذشته به استان سفر کرده بودند همراه با کارشناسان باستان شناس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور و تعدادی از کارکنان میراث فرهنگی شهرستان کهگیلویه برای بررسی و بازدید تپه تاریخی(تل کوچک) واقع در یکی از روستاها در هشت کیلومتری شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه سفر کرده بودند که متاسفانه به دلیل آگاهی نداشتن و توجیه نکردن مردم، این گروه با مقاومت و برخورد تند و نامناسب برخی از اهالی روستا مواجه شدند و علاوه بر این مورد کتک کاری و ضرب و شتم قرار گرفتند.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7052 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید