پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 6172 |
تاریخ انتشار : 04 اکتبر 2021 - 12:07 | ارسال توسط :
65 بازدید
0
5
ارسال به دوستان
پ

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اربعین امسال تجربه ای شد تا دولت نسبت به مسائل این چنینی و نیاز معنوی مردم نیز دغدغه مند باشد چراکه نیاز به زیارت از نیازهای مادی کم تر نیست.

اخبار گردشگری پارسی :

محمد تقی نقدعلی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: ملت ایران با وجود سختی ها و مشکلات زیادی که وجود داشت در سال جاری نیز در مراسم اربعین حضور یافتند. هرچند برخی از مشکلات دل مومنان را به درد آورد. مردم گلایه هایی از نحوه مدیریت مرزها در ورود و خروج از کشور داشته و از تصمیمات متفاوتی که اتخاذ شد گلایه‌مند هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: این اتفاق تجربه ای شد تا دولت نسبت به مسائل این چنینی و نیاز معنوی مردم نیز دغدغه مند شود. نیاز به زیارت از نیازهای مادی کم تر نیست. جای آن بود که تصمیمات بهتری گرفته می شد. اگر قرار بود مرزهای زمینی باز شود باید زودتر تصمیم گرفته می شد تا مردان و زنانی که پشت مرزها تجمع کردند، آزرده خاطر نشوند. گلایه از نحوه مدیریت زیاد بود ان شاءالله در سال های آتی تصمیمات بهتری گرفته شود.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6172 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید