پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 6900 |
تاریخ انتشار : 02 نوامبر 2021 - 12:37 | ارسال توسط :
69 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

تایلند امروز میزبان نخستین موج از گردشگرانی است که پس از چندین ماه بدون نیاز به سپری کردن قرنطینه به این کشور سفر می‌کنند.

اخبار گردشگری پارسی :

به نقل از رویترز، صدها گردشگر خارجی واکسینه‌شده روز دوشنبه به عنوان نخستین گروه از گردشگرانی که پس از ۱۸ ماه ملزم به سپری کردن دوران قرنطینه در تایلند نیستند وارد بانکوک شدند.

دولت تایلند در راستای احیای صنعت گردشگری خسارت‌دیده کشور به گردشگران بیش از ۶۰ کشور از جمله چین و ایالات متحده اجازه ورود داده است.

انتظار می‌رود با توجه به علاقه اروپایی‌های نیم‌کره شمالی برای سفر به مناطق گرم‌تر، بتوانند چند کشور دیگر را نیز به فهرست کشورهای مجاز به سفر اضافه کنند.

تایلند که یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری آسیا – اقیانوسیه است، در ۱۸ ماه گذشته مقررات سختگیرانه‌ای برای ورود به کشور به اجرا گذاشته بود.

پیش از شیوع ویروس کرونا، گردشگری حدود ۱۲ درصد از تولیدات ناخالص داخلی تایلند را دربرمی‌گرفت و پایتخت این کشور نیز در سال ۲۰۱۹ به عنوان پربازدیدترین شهر جهان معرفی شد.

مقام‌های تایلند در ماه جولای جزیره «پوکت» را بازگشایی کرده بودند و در آن زمان این امکان را برای گردشگران واکسینه‌شده فراهم کرده بودند که با اقامت در این جزیره از سپری کردن قرنطینه اجباری دوهفته‌ای معاف شوند.

بر اساس برنامه جدید تایلند، مسافران باید نخستین‌ شب اقامت خود را در یک هتل معین بگذرانند و پس از ارائه نتیجه منفی آزمایش کرونا می‌توانند به نقاط مختلف این کشور سفر کنند.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6900 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید