پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 3766 |
تاریخ انتشار : 19 جولای 2021 - 17:03 | ارسال توسط :
414 بازدید
0
8
ارسال به دوستان
پ

وزیر گردشگری لینشوپینگ، کلانشهری در سوئد، امکان شرکت در تورهای مجازی را برای شهروندان خود فراهم کرده است تا تابستانی متفاوت با سال گذشته برای آن‌ها به ارمغان آورد.

یکی از مثبت‌ترین پیامدهای کرونا این بود که مردم به سفر در مناطق اطراف خود روی آوردند و جاذبه‌های گردشگری هر شهر از ارزش بسیار بیشتری نسبت به گذشته در نگاه خود مردم برخوردار شد در همین راستا، وزیر گردشگری لینشوپینگ تصمیم گرفته است امکان سفر مجازی به مناطق اطراف را برای همه فراهم آورد و راهنمایانی را به کار گیرد تا تمام اطلاعات لازم را در اختیار گردشگران قرار دهند. در صورت پیاده‌سازی این طرح، مردم می‌توانند ضمن حفظ خود از ابتلا به ویروس کرونا، تنها از طریق تلفن‌های همراه قدم به قدم خیابان‌های سراسر شهر را به سمت مکان‌های دیدنی پشت سر بگذارند.

نرم‌افزاری که دولت برای آغاز گردشگری‌های تابستانه در اختیار مردم لینشوپینگ قرار می‌دهد علاوه بر تصاویر و مسیر گردشگری، امکان راهنمایی صوتی مسافران را فراهم می‌آورد و تمام اطلاعات لازم را در مورد یک مکان گردشگری در اختیار آنان قرار می‌دهد جالب این که مردم می‌توانند به تمام جزئیات کمتر شناخته شده در مورد شهر نیز دسترسی پیدا کنند و از این طریق، محل سکونت خود را بیشتر بشناسند.

بازدید کنندگان می‌توانند برای اولین بار قدم زدن به صورت دیجیتالی در شهر را تجربه کنند و بیشتر به تماشای جزئیات اطراف خود، نسبت به قدم زدن واقعی در مناطق شلوغ بپردازند. از مزیت‌های این نرم‌افزار یا گردشگری مجازی این است که افراد دارای معلولیت جسمی و کسانی که به هر دلیلی تا کنون نتوانسته‌اند از جاذبه‌های لینشوپینگ دیدن کنند به راحتی و بدون نیاز به وجود فرد دیگری در کنار خود همچنین با پرداخت کمترین هزینه می‌توانند به تماشای مکان‌های شهر بپردازند.

جالب است بدانید گوینده‌ای که به عنوان راهنمای سفر در تور مجازی لینشوپینگ عمل می‌کند در مسیر سفر حقایقی ناشناخته یا کمتر شناخته شده از تاریخ شهر را نیز برای کاربران بازگو می‌کند.

بازدیدها: 2

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3766 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید