جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 5685 |
تاریخ انتشار : 19 سپتامبر 2021 - 14:14 | ارسال توسط :
173 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

در ادامه تغییرات ضرغامی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، معاون گردشگری نیز تغییر کرد و احکام دیگری برای سایر مسؤولیت‌ها صادر شد.

اخبار گردشگری پارسی :

پس از معارفه علی دارابی  به عنوان قائم‌مقام و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در روز یکشنبه ۲۸ شهریورماه، علی‌اصغر شالبافیان به عنوان معاون گردشگری معرفی و ولی‌الله تیموری از این سمت تودیع شد. تیموری که از کارشناسان گردشگری نیز بوده از سال ۱۳۹۷ مسؤولیت معاونت گردشگری را به عهده داشت.

شالبافیان نیز از بدنه صنعت گردشگری شناخته می‌شود. او از سال ۱۳۸۷ عضو هیأت علمی دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان بوده که با حکم عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان معاون گردشگری منصوب شد.

در سوابق و کارنامه حرفه‌ای شالبافیان آمده که او معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی، عضو هیأت مدیره و نایب رییس هیأت مدیره شرکتی متعلق به آستان قدس رضوی، عضو هیأت مدیره مجتمع‌های فرهنگی رفاهی ولایت (مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور)، عضو هیأت مدیره انجمن علمی گردشگری ایران وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مشاور سرمایه‌گذاری صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی بوده است.

شالبافیان همچنین مشاور معاون گردشگری، پژوهشگر مرکز پژوهش‌های مجلس، مشاور رییس کمیسیون فرهنگی و اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی و فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی، دبیر همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در صنعت هتلداری، کارشناس طرح برون‌سپاری فعالیت‌های بانک صنعت و معدن و مسئول آموزش و تحقیقات کمیته گردشگری سلامت کشور بوده است.

او در تدوین شرح وظایف وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تدوین قانون حمایت از احیا و مرمت بافت‌های فرهنگی تاریخی و توانمندسازی ساکنین و مالکین آن‌ها، قانون حمایت از هنرمندان و استادکاران صنایع دستی، مدیریت طرح تنقیح قوانین و مقررات گردشگری، مشاور آئین‌نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه‌بندی و نرخ‌گذاری تأسیسات گردشگری مصوب ۱۳۹۴، طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارت، تدوین سند راهبردی توسعه صنعت گردشگری، تدوین ۲ بند از قانون برنامه ششم توسعه در حوزه گردشگری، تدوین ۲ بند از قانون برنامه ششم توسعه در حوزه گردشگری، پیشنهاد اصلاح ماده ۱۳۲ قانون مالیات‌های مستقیم، و تدوین گزارش کمیسیون اصل ۹۰ در حوزه‌های عملکرد میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نقش داشته است.

در ادامه تغییراتی که یکشنبه ۲۸ شهریورماه در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آغاز شد، ضرغامی، طاهره قیومی را به عنوان مشاور و مسؤول پیگیری‌های ویژه وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منصوب کرد. او پیش‌تر ریاست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر ریاست‌جمهوری حسن روحانی را به عهده داشت.

احمد خورشیدسوار نیز با حکم ضرغامی، مشاور وزیر در امور فناوری‌های نوین  برای گسترش ظرفیت‌های استارت‌آپی شد. خورشیدسوار سابقه فعالیت در صدا و سیما را داشته و مسؤول فضای مجازی این سازمان در مرکز استان فارس بوده است.

ضرغامی همچنین با تغییر محمدحسن طالبیان از معاونت صنایع دستی، او را به عنوان مشاور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منصوب کرد.

او هفته گذشته نیز مدیرکل روابط عمومی این وزارتخانه را تغییر داد و حسن میثمی را در این سمت منصوب کرد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5685 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید