پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 6452 |
تاریخ انتشار : 16 اکتبر 2021 - 8:24 | ارسال توسط :
57 بازدید
0
3
ارسال به دوستان
پ

مدیر عامل اراضی عباس آباد از اقدام برای ثبت ملی «پل طبیعت» تهران همزمان با هفتمین سالروز افتتاح خبر داد.

اخبار گردشگری پارسی :

سید محمدحسین حجازی در آیین هفتمین سالروز افتتاح «پل طبیعت» که با حضور رییس و اعضای شورای شهر، انجمن‌های گردشگری و ۱۲ تن از سفرا و رایزن‌ها و نمایندگان خارجی مقیم ایران برگزار شد، با اعلام این خبر اظهار داشت: در مکاتباتی که با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی داشتیم اسناد لازم برای ثبت ملی «پل طبیعت» به عنوان نماد نوین و محبوب پایتخت را ارایه کرده‌ایم.
وی افزود: این پل ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی بسیاری در حوزه گردشگری داشته و تاکنون توانسته ۱۱ جایزه بین‌المللی معتبر جهان از جمله جایزه آقاخان را از آن خود کند.
بر اساس گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل عباس‌آباد، «پل طبیعت» که جدیدترین نماد شهر تهران به شمار می‌رود یکی از مکان‌های گردشگری مهم پایتخت و کشور به شمار می‌رود که ۲۷۰ متر طول و ۴۰ متر ارتفاع از سطح زمین داشته و پیوند دهنده نمادهای شهری با طبیعت و پارک جنگلی طالقانی است.
گفتنی است در پایان این مراسم از تمبر «پل طبیعت» نیز رونمایی شد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6452 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید