سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-16
کد خبر: 5316 |
تاریخ انتشار : 12 سپتامبر 2021 - 15:34 | ارسال توسط :
56 بازدید
0
3
ارسال به دوستان
پ

وزیر خارجه کشورمان گفت: رایزنی‌ها با مقامات عراق و تلاش برای افزایش تعداد زوار اربعین حسینی (ع) برای اعزام زمینی‌ و هوایی به کربلای معلی، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، همچنان ادامه دارد.

اخبار گردشگری پارسی :

حسین امیرعبداللهیان در مطلبی در صفحه اینستاگرامش نوشت:
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع)🏴

رایزنی‌ها با مقامات عراق و تلاش برای افزایش تعداد زوار اربعین حسینی (ع) برای اعزام زمینی‌ و هوایی به کربلای معلی، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، همچنان ادامه دارد.

البته هموطنان عزیز می دانند که امسال به دلیل محدودیت‌های جدی کرونایی و ضرورت حفظ سلامت زوار، به هیچ وجه امکان پیاده روی میلیونی اربعین به داخل عراق وجود نداشته و حتی افزایش تعداد نیز با محدودیت قابل توجهی همراه است.

به تلاش و پیگیری‌های خود ادامه می دهیم.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5316 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید