پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 6400 |
تاریخ انتشار : 12 اکتبر 2021 - 11:05 | ارسال توسط :
200 بازدید
0
3
ارسال به دوستان
پ

مقام‌های تایلند از برنامه‌ای برای بازگشایی کامل مرزهای این کشور به روی گردشگران واکسینه‌شده کشورهای کم‌خطر از نظر شیوع ویروس کرونا خبر دادند.

اخبار گردشگری پارسی :

به نقل از گاردین،‌ مقام‌های تایلند اعلام کردند در راستای احیای اقتصاد خسارت‌دیده این کشور از یکم نوامبر مرزهای آن را به روی گردشگران واکسینه‌شده کشورهایی که از نظر شیوع ویروس کرونا کم‌خطر محسوب می‌شوند باز خواهند کرد.

پیش از همه‌گیری ویروس کرونا، تایلند به لطف جاذبه‌های طبیعی مختلف سالانه حدود ۴۰ میلیون گردشگر جذب می‌کرد. پیش‌تر گردشگری ۲۰ درصد از درآمد داخلی این کشور را در برمی‌گرفت.

اما محدودیت‌های سفری مرتبط با کرونا وضعیت اقتصادی این کشور را با مشکل مواجه کرد و در نهایت اقتصاد تایلند بدترین شرایط در بیش از ۲۰ سال اخیر را تجربه کرد.

بر اساس تصمیم جدید مقام‌های تایلند مسافران واکسینه‌شده از ۱۰ کشور از جمله بریتانیا،‌ ایالات‌متحده،‌ چین،‌ آلمان و سنگاپور می‌توانند به این کشور سفر کنند.

مسافران باید حین ورود به این کشور نتیجه منفی آزمایش کرونای خود را ارائه کنند و بار دیگر نیز پس از رسیدن یک آزمایش کرونای دیگر انجام دهند. درصورت منفی بودن نتیجه آزمایش دوم، این مسافران می‌توانند آزادانه سفر کنند.

سال گذشته شمار گردشگران خارجی تایلند با ۸۳ درصد کاهش به ۶.۷ میلیون نفر رسید و درآمد گردشگری این کشور با ۵۰ میلیارد دلار خسارت مواجه شد. این درحالی است که آمار گردشگران خارجی در تایلند در دو سال پیش ۳۹.۹ میلیون نفر گزارش شده بود.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6400 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید