جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 706 |
تاریخ انتشار : 22 می 2021 - 20:30 | ارسال توسط :
66 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

اخبار گردشگری پارسی : مرزهای کشور یونان برای اولین بار پس از ماه‌ها شیوع گسترده ویروس کرونا به‌روی گردشگرانی از اتحادیه اروپا گشوده شد. کشور یونان به‌عنوان یکی از نخستین کشورهای جهان، مرزهای خود را به‌روی گردشگران واکسینه‌شده و گردشگران دارای پاسخ منفی تست کرونا بازگشایی کرد. روز گذشته اولین گروه گردشگران از اتحادیه اروپا […]

اخبار گردشگری پارسی :

مرزهای کشور یونان برای اولین بار پس از ماه‌ها شیوع گسترده ویروس کرونا به‌روی گردشگرانی از اتحادیه اروپا گشوده شد.

کشور یونان به‌عنوان یکی از نخستین کشورهای جهان، مرزهای خود را به‌روی گردشگران واکسینه‌شده و گردشگران دارای پاسخ منفی تست کرونا بازگشایی کرد. روز گذشته اولین گروه گردشگران از اتحادیه اروپا وارد مرزهای یونان شدند و نخستین پروازها از فرانسه، آلمان، سوئد، سوئیس، لیتوانی و لتونی در فرودگاه بین‌المللی آتن نشستند.

همچنین فرودگاه بین‌المللی هراکلین در کرت نیز برای نخستین‌بار در ماه‌های اخیر، میزبان گردشگران بود و مقامات این جزیره از انتظارات برای پذیرش ۱۰ هزار گردشگر در سه روز آتی خبر دادند.

میکونوس و سانتورینی نیز که محبوب‌ترین مقاصد گردشگری یونان محسوب می‌شوند، پذیرای پروازهای تعداد محدودی از پروازها بوده‌اند مطابق ابراز امیدواری مسئولان، تعداد این پروازها افرایش خواهد یافت.

محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا در کشور یونان از ماه نوامبر اعمال شده بود و در ماه‌های اخیر و با تصمیم مقامات، روند کاهش محدودیت‌ها آغاز شده بود؛ تا‌جایی که در هفته اخیر موزه‌های این کشور نیز به‌طور کامل به‌روی گردشگران بازگشایی شده است.

شایان‌ ذکر است که گردشگری مهم‌ترین منبع درآمد یونان محسوب می‌شود و از این‌رو، دولت این کشور امیدوار است بازگشت گردشگران بین‌المللی بتواند اقتصاد این کشور را احیا کند. سال گذشته شمار بازدیدکنندگان از یونان ۷۸٫۲ درصد کاهش یافت تا تعداد آن‌ها به ۷٫۴ میلیون نفر برسد؛ این در حالی است که در سال ۲۰۱۹ آمار گردشگران یونان ۳۴ میلیون نفر گزارش شده بود.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 706 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید