سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | 2024-03-19
کد خبر: 6471 |
تاریخ انتشار : 16 اکتبر 2021 - 10:16 | ارسال توسط :
182 بازدید
0
4
ارسال به دوستان
پ

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام کرد که با اختصاص اعتبار، باغ موزه مشاهیر جهان در فارس در سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

اخبار گردشگری پارسی :

سید عزت‌الله ضرغامی پنج‌شنبه ۲۲ مهرماه در بازدید از باغ موزه مشاهیر جهان در فارس گفت: مشکل اعتبار ساخت این مجموعه با اختصاص تسهیلات به زودی برطرف می‌شود و امیدواریم تا سال آینده به بهره برداری برسد.

او با بیان اینکه تاکنون ۷۵ درصد این مجموعه گردشگری ساخته شده است، افزود: باغ موزه مشاهیر به سبب دربر گرفتن تندیس مشاهیر جهان، بیش از هر مجموعه‌ای می‌تواند پیام آور صلح و دوستی باشد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: همه دنیا در تلاش برای ایران هراسی هستند و این در حالی است که هر گردشگر پس از سفر به ایران متوجه روحیه دوستی و مودت ایرانیان می‌شود.

ضرغامی با بیان اینکه ساخت باغ موزه مشاهیر از سال ۱۳۸۹ در جوار آرامگاه حافظ آغاز و در سال ۱۳۹۶ به بخش خصوصی واگذار شد، عنوان کرد: تاکنون برای ساخت این مجموعه ۴۶ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل نیازمند ۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6471 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید