پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 6986 |
تاریخ انتشار : 07 نوامبر 2021 - 11:41 | ارسال توسط :
61 بازدید
0
3
ارسال به دوستان
پ

یک فعال گردشگری گفت: برخورد با این تورها در حیطه وظایف کدام اُرگان است؟

اخبار گردشگری پارسی :

آریا مرادی امروز در نشست تخصصی با موضوع نقش تورهای گردشگری در حفاظت از محیط زیست و گردشگری پایدار با محوریت جلوگیری از تحریف(سوءاستفاده از محیط‌ زیست) که به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، اداره‌کل حفاظت محیط زیست و میراث فرهنگی و با حضور تورهای گردشگردی مجاز در سالن جلسات اداره‌کل حفاظت محیط زیست برگزار شد، اظهار کرد: ما به‌عنوان تورهای گردشگری همواره در برابر طبیعت احساس مسئولیت کرده و در مسائل و مشکلات محیط زیستی مانند آتش‌سوزی درختان همواره پای ثابت بوده‌ایم.

وی ادامه داد: ما از دستگاه‌های ذی‌ربط انتظار همکاری داریم و بیشتر مخاطب ما میراث فرهنگی است.

مرادی عنوان کرد: در دوران کرونا گفتند که تورهای گردشگری مجاز حق بردن تور به دامن طبیعت را ندارند، اما همان زمان از استان‌های دیگر با ما تماس می‌گرفتند که می‌خواهند به استان ما تور بیاورند، اگر بنا بر نبردن تور است کل تورهای کشور باید محدودیت داشته باشد.

این نماینده تور گردشگری با اشاره به این‌که نیاز به مقابله با کسی نیست که تور گردشگری مجاز دارد، چراکه آن گروه آنقدر دلسوز طبیعت است که مجوز گرفته است، تصریح کرد: ما باید جلوی تورهای غیرمجاز را بگیریم، میراث فرهنگی می‌گوید که برخورد با تورهای غیرمجاز در حیطه ما نبوده و ما فقط با تورهایی که مجوز دارند کار داریم.

وی بیان کرد: کار تورهای گردشگری ما به جایی رسیده که پدر گردشگری لرستان می‌گوید باید دنبال شغل دیگری بگردد، چراکه هیچ مقابله‌ای با تورهای غیرمجاز در استان نمی‌شود.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6986 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید