چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-24
کد خبر: 2543 |
تاریخ انتشار : 07 ژوئن 2021 - 17:27 | ارسال توسط :
101 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

اخبار گردشگری پارسی : مدیر کل میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: این تور مجازی توسط انجمن علمی دانشجویی جغرافیای دانشگاه بیرجند و با همکاری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی استان ، انجمن علمی دانشجویی جغرافیای دانشگاه‌های رازی کرمانشاه ، محقق اردبیلی ، دامغان ، مازندران و پیام نور ارومیه  […]

اخبار گردشگری پارسی :

مدیر کل میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: این تور مجازی توسط انجمن علمی دانشجویی جغرافیایبرگزاری تور مجازی اکوتوریسم شهرستان طبس دانشگاه بیرجند و با همکاری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی استان ، انجمن علمی دانشجویی جغرافیای دانشگاه‌های رازی کرمانشاه ، محقق اردبیلی ، دامغان ، مازندران و پیام نور ارومیه  برگزار شد.

کارشناس ثبت میراث طبیعی اداره‌ کل میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی استان در این وبینار گفت: آثار ارزشمند ثبت شده طبس که ۱۰ اثر طبیعی هستند  شامل درختان کهنسال ، آبشار ، بیابان ، کال ، چشمه ،  منظر و جنگل بوده و از جاذبه‌های شاخص این شهرستان به شمار می‌روند.

زهرا رضایی ملکوتی افزود: این پدیده‌های منحصر به فرد ، همه ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کنند و با عنایت به اینکه آثار طبیعی جزو آثار تجدیدناپذیر هستند لذا حفاظت و نگهداری از آن‌ها بسیار حائز اهمیت بوده و در این خصوص مشارکت دستگاه‌های ذیربط و همکاری مردم محلی و گردشگران را می‌طلبد.

برنامه تور مجازی اکوتوریسم شهرستان طبس ، بسیار مورد توجه دانشجویان و علاقه مندان قرار گرفت و آنان با جاذبه‌های طبیعی شهرستان زیبا و تاریخی طبس آشنا شدند.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2543 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید