سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-16
کد خبر: 4291 |
تاریخ انتشار : 15 آگوست 2021 - 17:45 | ارسال توسط :
131 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: به دلیل وضعیت قرمز کرونایی در تهران و اکثر شهرهای کشور، برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی به تعویق افتاد.

عبدالحسین کفیری شنبه ۲۳ مرداد با اعلام این خبر تصریح کرد: سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی که قرار بود از یکم الی هفتم شهریور امسال در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شود، با توجه به شرایط همه‌گیری و شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز اکثر شهرهای کشور، به زمان دیگری موکول شد.

وی افزود: این نمایشگاه قرار بود با هدف توسعه و بازاریابی محصولات صنایع‌دستی برگزار شود و برنامه‌ریزی‌های اولیه برای برگزاری آن انجام شده بود؛ اما در شرایط فعلی امکان برگزاری این نمایشگاه وجود ندارد.

کفیری اضافه کرد: با توجه به جلسه ستاد ملی کرونا با شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی ایران، برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی به تعویق افتاد که تاریخ جدید برگزاری آن اعلام خواهد شد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4291 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید