سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-16
کد خبر: 6001 |
تاریخ انتشار : 28 سپتامبر 2021 - 14:51 | ارسال توسط :
68 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

هفته گردشگری در جزیره قشم با دو هفته تأخیر برگزار می‌شود.

اخبار گردشگری پارسی :

سپتامبر همزمان با پنجم مهرماه در تقویم جهانی، روز گردشگری نام گرفته که در ایران معمولا به مدت یک هفته گرامی داشته می‌شود. امسال این مناسبت با اربعین همزمان شد. مهدی زارعی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به این همزمانی گفت: با توجه به تقارن هفته گردشگری با اربعین و مناسبت‌های عزاداری دهه آخر ماه صفر در تصمیمی سراسری، مقرر شد برنامه‌های مرتبط با هفته گردشگری از روز ۱۷ مهرماه و همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول به اجرا درآید.

او بیان کرد: روز جهانی گردشگری امسال پس از حدود دو سال وقفه و رکود در صنعت گردشگری جهان، در حالی از راه رسید که نشانه‌های خروج از این بحران بزرگ را با گسترش واکسیناسیون عمومی و رعایت پروتکل‌ها می‌توان مشاهده کرد. امید به آینده روشن همسو با کم‌اثر شدن سویه‌های جدید ویروس کرونا، موجب تقویت روحیه و افزایش انگیزه دست‌اندرکاران و فعالان صنعت گردشگری برای آغازی دوباره و سازنده شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته برای آماده‌سازی تمام نقاط جزیره و استقبال از گردشگران، اظهار کرد: اجرای طرح روستای پاک در جزیره قشم یکی از اهداف زیربنایی این سازمان برای ورود به دوران استقبال از گردشگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که با همکاری مستمر و سازنده همه شاغلان این صنعت در جزیره زیبای قشم به وقوع خواهد پیوست.

زارعی افزود: با همفکری و همکاری تمام بخش‌های سازمان منطقه آزاد قشم، بخش خصوصی و فعالان حوزه گردشگری، می‌توان برای جبران خسارت ناشی از بحران شیوع کرونا بر این صنعت و رونق اقتصاد گردشگری در جزیره برنامه‌ریزی کرد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6001 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید