پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 8277 |
تاریخ انتشار : 25 ژانویه 2022 - 15:24 | ارسال توسط :
81 بازدید
0
7
ارسال به دوستان
پ

بر اساس مقررات جدید، لزوم انجام آزمایش کرونا برای مسافران واکسینه‌شده‌ای که به اسکاتلند و انگلستان سفر می‌کنند، لغو خواهد شد.

اخبار گردشگری پارسی :

به نقل از بی بی سی، بر اساس مقررات جدیدی که از یازدهم فوریه به اجرا گذاشته می‌شود مسافرانی که از خارج به اسکاتلند و انگلستان سفر می‌کنند در صورتی که کاملا علیه ویروس کرونا واکسینه شده باشند، پس از رسیدن به خاک این دو کشور ملزم به انجام آزمایش ویروس کرونا نیستند.

مقررات سفری برای مسافران واکسینه‌نشده نیز تسهیل پیدا کرده‌اند چرا که از این پس این گروه از مسافران نیز ملزم به سپری کردن قرنطینه و انجام آزمایش کرونا در روز هشتم سفر نیستند. با این حال این مسافران باید پیش از سفر و روز دوم بعد از سفر آزمایش کرونا انجام دهند.

مقام‌های ولز و ایرلند شمالی هنوز درباره تغییر مقررات سفری بیانیه‌ای منتشر نکرده‌اند اما انتظار می‌رود این کشورها هم از این تغییر مقررات پیروی کنند.

این اقدامات مورد استقبال صنعت گردشگری و سفر نیز قرار گرفته است. صنعت گردشگری و سفر یکی از بیشترین میزان خسارت‌ها را در دوران همه‌گیری کرونا به دلیل قوانین قرنطینه متحمل شد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8277 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید