پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 7142 |
تاریخ انتشار : 15 نوامبر 2021 - 10:09 | ارسال توسط :
72 بازدید
0
4
ارسال به دوستان
پ

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از تعطیلی موقت موزه مردم‌شناسی گنجعلیخان کرمان خبر داد.

اخبار گردشگری پارسی :

«مجتبی شفیعی» امروز ۲۳ آبان ماه با اعلام این مطلب گفت: این موزه از نیمه اول دی‌ماه امسال دوباره بازگشایی می‌شود.

وی اظهار کرد: هم اکنون عملیات ساماندهی سیستم‌های برقی و حفاظتی موزه گنجعلیخان در حال اجراست و امیدواریم این موزه از نیمه اول دی‌ماه سال جاری بازگشایی و دوباره میزبان علاقمندان و گردشگران به آثار تاریخی شود.

معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان افزود: حمام گنجعلیخان یکی از آثار تاریخی مربوط به دوران صفوی شهر کرمان است که در ضلع جنوبی میدان گنجعلیخان قرار دارد.

وی تاکید کرد: این حمام تاریخی به همراه دیگر بخش‌های مجموعه گنجعلیخان ۲۶ اردیبهشت ۱۳۴۷ با شماره ثبت ۸۲۹ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

شفیعی با اشاره به اینکه حمام گنجعلیخان کرمان در حال حاضر نقش و کارکرد گردشگری دارد و به موزه مردم شناسی تبدیل شده، خاطرنشان کرد: این موزه جزو بناهای شاخص تاریخی مورد علاقه گردشگران ایرانی و خارجی برای بازدید است.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7142 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید