سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | 2024-03-19
کد خبر: 7434 |
تاریخ انتشار : 30 نوامبر 2021 - 15:03 | ارسال توسط :
144 بازدید
0
4
ارسال به دوستان
پ

مقام‌های استرالیا برای بازگشایی مرزهای این کشور به روی برخی از مسافران خارجی دست نگه‌ داشتند.

اخبار گردشگری پارسی :

به نقل از بی بی سی، در پی شناسایی نوع جدیدی از ویروس کرونا، مقام‌های استرالیا اجرای برنامه بازگشایی مرزهای این کشور به روی برخی از مسافران خارجی را متوقف کرده‌اند.

قرار بود مقام‌های این کشور مجوز ورود برخی از مهاجران و دانشجویان خارجی به استرالیا را از یکم دسامبر (۱۰ آذر) صادر کنند،‌ اما نخست‌وزیر این کشور اعلام کرد تعویق این برنامه به دلیل شناسایی نوع «اُمیکرون» ویروس کرونا الزامی است.

این نوع جهش‌یافته ویروس کرونا نخستین‌بار اوایل ماه جاری در آفریقای جنوبی شناسایی شد.

با اعلام خبر شناسایی این نوع از ویروس کرونا،‌ بریتانیا، اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا ممنوعیت‌های سفری را برای کشورهای جنوب آفریقا اعمال کردند که البته این اقدام انتقاد رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی را به دنبال داشت.

ژاپن هم روز دوشنبه اعلام کرد به دنبال شناسایی این نوع ویروس کرونا، ورود تمام مسافران خارجی به ژاپن ممنوع می‌شود. نخست‌وزیر ژاپن از زمان پایان این محدودیت خبر نداده است.

در صورت کاهش محدودیت‌های سفری از یکم دسامبر،‌ شهروندان واکسینه‌شده ژاپن و کره جنوبی و دارندگان ویزا هم می‌توانستند وارد استرالیا شوند.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7434 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید