پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 6644 |
تاریخ انتشار : 25 اکتبر 2021 - 10:50 | ارسال توسط :
397 بازدید
0
10
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با بیان اینکه تولید محتوای مجازی براساس سلیقه مخاطب نشانگر ادب و شایستگی اخلاقی است، گفت: تولید محتوای دیجیتال باید پاسخگوی سوالات مخاطب در آن حوزه باشد و او را جذب کند.

اخبار گردشگری پارسی :

حسن رمضانی، در نشست بررسی راهکارهای تولید محتوای دیجیتال با هدف معرفی توانمندی‌های گردشگری و صنایع دستی استان بیان کرد: به جرات می‌توان گفت فرهنگ بالای مردم استان و احترام به گردشگر بالاترین جادبه گردشگری استان است که بسیاری از فعالان و علاقمندان به صنعت گردشگری به آن اذعان کرده‌اند.

وی افزود: تولید محتوای دیجیتال وجه تمایز بین تجارت در قرن گذشته و امروز است که با بهره گیری از شبکه‌های مجازی و آموزش مناسب شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امروزه در عرصه تجارت چه صادرات و چه واردات بنیه مالی حرف اول را نمی‌زند، تصریح کرد: بسیاری از افراد در شهر و روستاهای دور افتاده با بهره گیری از فضای مجازی موفق شده‌اند یک شبه ره صد ساله را رفته و موفقیت چشمگیری در حوزه کسب و کار داشته باشند.

رمضانی یادآور شد: صنعت توبافی که زمانی فقط در روستاهای استان فعال بود با همت این فعال صنایع دستی اکنون برای بازارهای ایتالیا و انگستان همه ماهه لباس و شال گردن و دیگر محصولات ارسال می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با اشاره به اقامتگاه‌های بومگردی استان ادامه داد: فعالان حوزه مجازی با تلاش و تبلیغ قطعه از کویر را تبدیل به مقصد گردشگران نه فقط در کشور بلکه در دنیا کرده اند.

رتبه چهارم خراسان جنوبی در حوزه سازمان‌های مردم نهاد

عباسعلی بهاری، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی نیز گفت: خراسان جنوبی دارای ۵۲۱ سازمان مردم نهاد است که بر اساس جمعیت رتبه چهارم کشور در تعداد سمن‌ها را دارد.

وی بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد نقش مهمی به عنوان یک فرصت اجتماعی دارند که این ظرفیت باید کمک‌رسان آسیب‌دیدگان در اجتماع باشند، افزود: سمن‌ها بازوان کمکی و مغز متفکر دستگاه‌های اجرایی هستند که این نقش مورد توجه بیش از پیش دولت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نقش سازمان مردم نهاد کوچک سازی حاکمیت دولت است، ادامه داد: با همت و همیاری سازمان‌های مردم نهاد در خراسان جنوبی توانسته‌ایم به صورت تخصصی در مسایل اجتماعی ورود پیدا کنیم.

وی یادآور شد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و فعال کردن خانه سلامت در روزهای کرونایی بسیاری از آسیب پذیرهای جامعه تحت پوشش قرار گرفتند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه ماموریت دستگاه‌ها باید به سازمان‌های مردم نهاد سپرده شود، افزود: دستگاه‌ها باید حکم ناظر را داشته باشند و مجری باید سازمان‌های مردم نهاد باشند که این مهم جز با تعامل و شناختن حقوق و حیطه اختیارات میسر نخواهد شد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6644 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید