جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 3965 |
تاریخ انتشار : 03 آگوست 2021 - 19:05 | ارسال توسط :
81 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از ثبت ثبت بالغ بر یک میلیون و ۶۶۸ هزار بازدید در مراکز تفریحی، اقامتی و گردشگری استان طی دو سال گذشته خبر داد.

اسکندر فلاح‌وند در گفت‌وگو اظهار کرد: از اول فرودین ۹۸ تا پایان اسفند ۹۹، یک میلیون و چهار هزار و ۴۵۴ نفر در مراکز اقامتی لرستان حضور داشته‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد میزان اقامت در هتل ۱۱۸ هزار و ۱۳۱ نفر بوده که معادل ۱۱.۷۶ درصد می‌شود و به نوعی بیشترین مورد اقامت را داشته‌اند.

فلاح‌وند اضافه کرد: میزان اقامت در مهمان‌پذیر ۴۳ هزار و ۶۷ نفر بوده که ۴.۲۹ درصد از مجموع کل اقامت‌ها را در این مدت شامل می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان افزود: ۱۱ هزار و ۲۴۱ نفر نیز در اقامتگاه‌های بوم‌گردی حضور داشته که ۱.۱۲ درصد می‌شود.

وی افزود: طی این مدت میزان اقامت در هتل آپارتمان ۵۱ نفر با ۰.۰۱ درصد و میزان اقامت در مجتمع‌های گردشگری نیز ۲۵ نفر بوده است.

فلاح‌وند گفت: در این مدت اقامت در خانه مسافر رسمی و هتل سرای سنتی نداشته‌ایم!

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در ادامه گفت: بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز اقامتی موقت، ۲۹۴۰ مورد بوده است.

وی بیان کرد: یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۶۶۹ بازدید نیز در این مدت از مراکز تاریخی، تفریحی و گردشگری به ثبت رسیده است.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3965 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید