پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-18
کد خبر: 4310 |
تاریخ انتشار : 16 آگوست 2021 - 15:30 | ارسال توسط :
196 بازدید
0
3
ارسال به دوستان
پ

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از حضور وزرای پیشنهادی دفاع و میراث فرهنگی و گردشگری در کمیسیون آموزش خبر داد.

رضا حاجی پور در گفت و گو  اظهار کرد: عصر روز گذشته کمیسیون آموزش جلسه ای با حضور عزت الله ضرغامی وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار کرد که وزرای پیشنهادی به ارائه برنامه های خود پرداختند .

وی توضیح داد: اعضای کمیسیون در جلسه با وزیر پیشنهادی گردشگری بر لزوم آموزش هتلداری و جذب گردشگری تاکید داشتند با توجه به اینکه توسعه گردشگری به عنوان یک صنعت و شناخت پتانسیل‌ها از موضوعات مهم وزارت گردشگری است.

به گفته حاجی پور، در جلسه با وزیر پیشنهادی دفاع هم بر لزوم توجه به شرکت‌های دانش بنیان و ارتباط بیشتر با کمیسیون آموزش تأکید شد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4310 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید