جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 6582 |
تاریخ انتشار : 19 اکتبر 2021 - 15:57 | ارسال توسط :
216 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

مدیر حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) از ایجاد دسترسی‌های جدید به ضریح شریف کریمه اهل‌بیت (س) خبر داد و گفت: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و حفظ فاصله همچنان با قوت دنبال می‌شود.

اخبار گردشگری پارسی :

حجت الاسلام علی اشرف عبدی، مدیر حرم مطهر حضرت معصومه (س)، با اشاره به اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صورت جدی در آستان مقدس دنبال می‌شود، عنوان کرد: به علت شیوع ویروس کرونا و با توجه به تاکیدات مسئولان بهداشتی آستان، محدودیت‌هایی در اطراف مضجع شریف حضرت معصومه (س) ایجاد شد تا شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حد امکان رعایت شود.

وی اضافه کرد: اکنون با نزولی شدن روند بستری و فوتی کرونا در قم و همچنین افزایش آمار واکسیناسیون محدودیت‌های اطراف مضجع شریف کاهش یافته است.

مدیر حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به تعیین مسیرهای جدید در اطراف مضجع شریف گفت: اکنون امکان دسترسی زائران به ضریح فراهم شده است اما همچنان زائران با حفظ فاصله و استفاده از ماسک به زیارت مشرف می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه خادمان آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه (س)در اطراف ضریح تدابیر بهداشتی را به صورت ویژه‌تر دنبال می‌کنند، تصریح کرد: امیدواریم هر چه زودتر بیماری کرونا ریشه کن شود و زائران همانند گذشته بتوانند بدون محدودیت‌ها به زیارت حضرت معصومه (س) مشرف شوند.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6582 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید