پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 4525 |
تاریخ انتشار : 25 آگوست 2021 - 13:12 | ارسال توسط :
101 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری ارتباط خوبی با جوانان دارد.

جلال رشیدی کوچی در جریان جلسه علنی امروز بعد از ظهر مجلس، به عنوان موافق وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بیان کرد: باتوجه به اینکه از جایی می آیم که مهد تمدن ایران است به خوبی از فرصت ها و تهدیدهای حوزه گردشگری آگاه هستم‌. برنامه آقای ضرغامی کاملا همسو برای کنار زدن مشکلات بوده و برنامه ایشان جامع است. از شمال بارانی تا جنوب پارس ایرانی در برنامه ایشان دیده شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری می تواند در این حوزه تحول ایجاد کند ایشان ثابت کرده توانمندی لازم برای هماهنگی دستگاه ها برای پیشبرد امور را دارد. هم قانون و هم شرع را به خوبی می شناسد. ایشان ارتباط بسیار قوی با حوزه فرهنگ داشته و اشراف کامل بر حوزه تبلیغات دارد که لازمه کار این حوزه است. ارتباط با جوانان از ویژگی های ایشان است. بنده پیج اینستاگرام ایشان را دنبال کرده و می بینم که با جوانان در ارتباط بوده و پاسخ کامنت های آنان را می دهد.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر برنامه های ایشان به درستی اجرایی شود همه تهدیدها به فرصت تبدیل خواهد شد. ایشان کسی است که می تواند تغییر نگرش را در حوزه میراث فرهنگی ایجاد کند و با اجرای یک برنامه مردم پایه و دقیق تهدیدها تاریخ مصرف گذشته را به فرصت های بی بدیل تبدیل کند. ایشان می تواند راه بر دشمنان را ببندد و دوگانگی کاذبی که دشمنان در این حوزه به وجود آوردند را کنار بزند. آقای ضرغامی شما این توانایی را دارید تا وزارت میراث را به یک وزارتخانه پول ساز مثل وزارت نفت تبدیل کنید.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4525 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید