سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | 2024-03-19
کد خبر: 7438 |
تاریخ انتشار : 01 دسامبر 2021 - 9:46 | ارسال توسط :
162 بازدید
0
3
ارسال به دوستان
پ

رفع مشکلات طرح فراملی سرزمین ایرانیان در جریان بازدید همزمان استاندار استان مرکزی و رئیس کل دادگستری استان در راستای ارتقای اقتصادی و اجتماعی استان در اولویت قرار گرفت.

اخبار گردشگری پارسی :

فرزاد مخلص الائمه استاندار و حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی از طرح فراملی سرزمین ایرانیان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی زیرساخت و در کل احداث ۱۴ میلیون مترمربع در امور زیربنایی بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید نشستی با حضور رئیس دادگستری و استاندار استان مرکزی، مهندس سید جواد موسوی رئیس هیئت مؤسس، دکتر ابوالفضل گلزاری رئیس هیئت‌مدیره، مهندس علیرضا جوادی مدیرعامل و سایر مدیران و معاونان سرزمین ایرانیان برگزار و موانع و مشکلات این طرح فراملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست موضوعات «رفع موانع موجود بر سر راه جذب مشارکت و سرمایه‌گذاری در سرزمین ایرانیان»، همچنین «تداخل وظایف حاکمیتی وزارت راه و شهرسازی و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان دستگاه ناظر بر اجرای طرح فراملی سرزمین ایرانیان» مطرح و مقرر شد که کمیته‌ای مشترک با حضور نمایندگان دستگاه‌های قضایی و اجرایی استان مرکزی به‌منظور رفع موانع مطرح‌شده در اسرع وقت تشکیل شود و این طرح فراملی در دولت سیزدهم بهره‌برداری شود.

فرزاد مخلص الائمه استاندار استان مرکزی ضمن قدردانی از سرمایه گذاری انجام شده و صادرات گمرک منطقه ویژه اقتصادی سرزمین ایرانیان به خاطر کسب رتبه نخست در استان و صادرات ۵۵۰ میلیون دلاری اظهار کرد: طرح فراملی سرزمین ایرانیان می‌تواند نقش قابل توجهی در حوزه‌های صادرات، فناوری، گردشگری و طرح نهضت ملی مسکن استان ایفا کند و باید از این ظرفیت در راستای توسعه اقتصادی و اجتماعی استان مرکزی استفاده شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی نیز بیان کرد: دستگاه قضایی استان مرکزی آمادگی دارد با همکاری دستگاه اجرایی استان در قالب کمیته مشترک، اقدامات لازم را جهت رفع موانع طرح فراملی سرزمین ایرانیان انجام دهد.

گفتنی است، کمیته مذکور از معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و قضایی استان مرکزی تشکیل خواهد شد.

در ادامه سید جواد موسوی رئیس هیات موسس سرزمین ایرانیان یادآور شد: بازدید همزمان مقامات عالی اجرایی و قضایی استان مرکزی بیانگر همدلی، همراهی و تفاهم قوای قضاییه و مجریه برای دستیابی به توسعه پایدار در استان است.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7438 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید