پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 5596 |
تاریخ انتشار : 18 سپتامبر 2021 - 14:15 | ارسال توسط :
96 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

زوراب پولولیکاشویلی در پیامی به مناسبت روز جهانی گردشگری با تاکید بر شعار «گردشگری برای رشد فراگیر» از تمامی کشورها، اعضای وابسته و دولت‌ها برای بزرگداشت این روز دعوت کرد.

اخبار گردشگری پارسی :

«تمایل بشر برای سفر و کاوش، امری جهانی است. به همین دلیل است که گردشگری باید روی همگان گشوده باشد. بنابراین، مزایای فراوان اجتماعی و اقتصادی که گردشگری به ارمغان می‌آورد، باید برای همه در دسترس باشد. روز جهانی گردشگری ۲۰۲۱ قدرت گردشگری برای رشد فراگیر را نمایان می‌کند. با گرامیداشت این روز ما متعهد می‌شویم که با رشد گردشگری، منافع ناشی از آن در تمامی سطوح بخش گسترده و متنوع این صنعت، از بزرگترین شرکت هواپیمایی گرفته تا کوچک‌ترین مشاغل خانوادگی، احساس کنیم.

امروز، ما مجدداً متعهد می‌شویم همچنانکه پیش می‌رویم و از طریق گردشگری برای ایجاد دنیایی نیک‌فرجام و صلح‌آمیزتر تلاش می‌کنیم، هیچکس را نادیده نخواهیم گرفت. این تعهدی به هنگام و ضروری است. وقفه در سفرهای بین‌المللی ناشی از همه‌گیری وابستگی و پیوند گردشگری با جوامع ما را آشکار کرده است.

تأثیرات اقتصادی و اجتماعی همه‌گیری بسیار فرابخشی بوده و در بسیاری از نقاط، آسیب‌پذیرترین افراد جامعه بیشتر از همه متضرر شده‌اند.

تلاش برای رشد فراگیر به این معناست که همگان از چشم‌انداز بهینه گردشگری برخوردار شوند. تنها از این طریق است که شروع مجدد گردشگری می‌تواند مردم و جوامعی را که در حال حاضر بیشترین نیاز به آن را دارند، دریابند و آینده‌ای بهتر برای همگان را پی‌ریزی کنند.

اینجانب از تمام کشورهای عضو، اعضای وابسته، دولت‌، مقاصد و مشاغل گردشگری برای پیوستن به ما در بزرگداشت ین روز استقبال می‌کنیم، زیرا اهمیت گردشگری در هر بخشی از جوامع ما بیش از هر زمان دیگری مشهود است.»

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5596 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید