جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 8216 |
تاریخ انتشار : 18 ژانویه 2022 - 13:00 | ارسال توسط :
86 بازدید
0
5
ارسال به دوستان
پ

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از شرکت هنرمندان صنایع‌دستی این استان در سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از تاریخ 9 تا 12 بهمن‌ماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران خبر داد.

اخبار گردشگری پارسی :

کاظم حسین‌زاده با اشاره به اینکه تاکنون هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی بسیاری برای حضور در نمایشگاه صنایع‌دستی تهران اعلام آمادگی کرده‌اند اظهار کرد: به همه هنرمندان صنایع‌دستی کرمانی برای حضور در نمایشگاه مذکور فراخوان داده شده است.
معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: آثار هنری شاخصی همچون پته‌دوزی، گلیم‌بافی، مس‌گری، رودوزی‌های سنتی و… در این نمایشگاه به معرض نمایش در می‌آید.
او بیان کرد: هرکدام از غرفه‌های اختصاص یافته به هنرمندان صنایع‌دستی استان کرمان 12 مترمربع است که در سالن شماره 44 خلیج‌فارس قرار دارد و از همه هموطنان دعوت می‌شود در تاریخ های مذکور از این نمایشگاه دیدن کنند.
حسین‌زاده خاطرنشان کرد: استان کرمان دارای یک شهر جهانی و یک شهر ملی صنایع‌دستی و با توجه به ظرفیت‌های خوبی در زمینه صنایع‌دستی دارد به زودی پنج شهر دیگر این استان در فهرست شهرهای ملی قرار خواهد گرفت.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8216 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید