شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 3643 |
|
تاریخ انتشار : 17 جولای 2021 - 15:14 | ارسال توسط :
364 بازدید
0
5
ارسال به دوستان
پ

«گردشگری برای رشد فراگیر» به عنوان شعار روز جهانی گردشگری در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد.

همه‌گیری ویروس کرونا با تأثیر گسترده اجتماعی و اقتصادی همراه بوده و به اقتصادهای توسعه‌یافته و در حال توسعه آسیب وارد کرده و در این میان گروه‌های حاشیه‌نشین و آسیب‌پذیر بیشترین زیان و صدمه را متحمل شده‌اند.

آغاز دوباره گردشگری به شروع بهبود و رشد کمک خواهد کرد و ضروری است همگان به شکلی گسترده و منصفانه از مزایای آن بهره‌مند شوند.

بنابراین سازمان جهانی گردشگری (UNWTO ) شعار «گردشگری برای رشد فراگیر» را به عنوان شعار روز جهانی گردشگری در سال ۲۰۲۱ انتخاب کرده است.

این فرصتی است تا فراتر از آمار گردشگری نگاه کنیم و تصدیق کنیم که در پشت هر آمار و ارقامی، یک شخص قرار دارد. سازمان جهانی گردشگری از کشورهای عضو خود و همچنین آژانس‌های خواهر سازمان ملل متحد، مشاغل و افراد مختلف دعوت کرده تا این قابلیت منحصر به فرد صنعت گردشگری را جشن بگیرند که بر اساس آن هیچ‌کس پس از شروع دوباره گردشگری و نگاه به آینده، عقب نخواهد ماند.

روز جهانی جهانگردی هرساله در تاریخ ۲۷ سپتامبر و با هدف افزایش آگاهی از ارزش‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی این صنعت و سهم آن در دستیابی به اهداف توسعه پایدار، جشن گرفته می‌شود.

بنابراین UNWTO جهان را تعیین کرده است

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3643 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید