جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 8265 |
تاریخ انتشار : 25 ژانویه 2022 - 11:15 | ارسال توسط :
129 بازدید
0
4
ارسال به دوستان
پ

فرماندار بم گفت: بم با وجود چهار اثر ثبت جهانی، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوب گردشگری می‌تواند به قطب گردشگری کشور تبدیل شود.

اخبار گردشگری پارسی :

هادی شهسوار پور فرماندار بم گفت: ۲۶ آثار ثبت شده جهانی در کشور وجود دارد که هفت اثر آن در استان کرمان قرار دارد و از این تعداد چهار اثر ( ارگ تاریخی بم و منظر فرهنگ آن، کویر، قنوات اکبرآباد و قاسم آباد بروات) شامل یک چهارم آثار ثبت شده جهانی کشور در شهرستان بم قرار دارد.

فرماندار بم تصریح کرد : اگرچه اجرای شعار تبدیل شدن بم به قطب گردشگری کشور مشکل است اما می‌تواند محقق شود چرا اینکه که یک فرد خارجی (سفیر آلمان) در بازدید از ارگ تاریخی بم می گوید که ما برای معرفی ایران از چهار تصویر استفاده می‌کنیم که یکی از آن تصاویر ارگ تاریخی بم است پس این شهرستان در بحث گردشگری حرف زیادی برای گفتن دارد.

شهرستان بم در نمایشگاه بین‌المللی حضور خواهد داشت

شهسوارپور درباره برپایی نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در تهران بیان کرد: این نمایشگاه از بزرگترین رویدادهای صنعت گردشگری ایران به شمار می رود و در این نمایشگاه  می توان قابلیت ها و ظرفیت های گردشگری شهرستان بم را نشان داد.

وی افزود: گردشگری بزرگترین صنعت درآمدزایی جهان است و کافیست که نگاهی به آمار صنعت گردشگری دنیا داشته باشیم و آن را با صنعت گردشگری کشور و به طبع با آمار گردشگری استان کرمان و این شهرستان مقایسه کنیم.

فرماندار بم تاکیدکرد: امسال نیز با پیوستن بخشی از کویر به شهرستان بم می توانیم از ظرفیت گردشگری کویر هم در بحث ورود گردشگر خارجی و نشان دادن آن در نمایشگاه بین‌المللی استفاده کنیم.

وی توضیح داد: با وجود تمام پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری متاسفانه از این صنعت هیچ استفاده ای در شهرستان بم انجام نشده و برنامه ای نیز نداشته ایم.

فرماندار بم با اشاره به اینکه مسولان گردشگری بم باید در نمایشگاه بین المللی تهران حضور داشته باشند افزود: باید ظرفیت های گردشگری این شهر در این نمایشگاه به خوبی نشان داده شود زیرا هزینه در گردشگری موجب می شود درآمدهای بیشتری وارد این شهرستان شود.

لازم به ذکر است که، نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته هر ساله برپا می شود که امسال نیز به مدت چهار روز از تاریخ ۹ الی ۱۲ بهمن در محل نمایشگاه دائمی تهران برگزار می شود.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8265 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید