جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 678 |
تاریخ انتشار : 22 می 2021 - 16:47 | ارسال توسط :
65 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

اخبار گردشگری پارسی : کاشان – رئیس هیئت ورزش روستایی کاشان گفت: غذاهای بومی – محلی یکی از شاخصهای جذب گردشگر است و برگزاری جشنواره‌های مختلف در این ارتباط از جمله راه‌های معرفی و حفاظت از این نوع میراث معنوی است.  اختتامیه جشنواره پخت غذای محلی شهرستان کاشان با حضور مسئولان شهری و علاقه مندان […]

اخبار گردشگری پارسی :

کاشان – رئیس هیئت ورزش روستایی کاشان گفت: غذاهای بومی – محلی یکی از شاخصهای جذب گردشگر است و برگزاری جشنواره‌های مختلف در این ارتباط از جمله راه‌های معرفی و حفاظت از این نوع میراث معنوی است.

 اختتامیه جشنواره پخت غذای محلی شهرستان کاشان با حضور مسئولان شهری و علاقه مندان به غذاهای بومی و محلی برگزار شد.

علی افراشی در اختتامیه این جشنواره ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر اظهار داشت: جشنواره پخت غذای محلی کاشان به همت هیئت ورزش روستایی و بازی های بوم و محلی این شهرستان به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش مرکزی روستای جوشقان بوستان سلامت و تندرستی برگزار شد، افزود: ۱۲ تیم در جشنواره پخت غذای محلی شهرستان کاشان شرکت داشتند که از روستاهای گلا و ازوار، ویدوج برزک، تتماج مرکزی، غیاث آباد نیاسر، علی آباد آران و بیدگل، محله بالا و پایین و محله دستغیب جوشقان بودند.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بوم و محلی کاشان با بیان اینکه در برگزاری این جشنواره بخشدار مرکزی، فرمانداری، دهیاری و هیئت ورزش روستایی و بازی های بوم و محلی همکاری داشته است، ابراز داشت: علی آباد آران و بیدگل با ۱۱۰ امتیاز تیم اول، تیم دوم با ۹۵ دهستان گلا و روستای جوشقان محله دستغیب با ۹۰ امتیاز به عنوان تیم سوم معرفی شدند.

وی ادامه داد: کاشان دارای غذاهای متنوعی است که بسیاری از گردشگران خارجی در سفر به این شهرستان از طعم آن استقبال می کنند و بر این اساس امیدواریم با برگزاری جشنواره‌های مختلف در راستای معرفی این غذاهای بومی – محلی و حفاظت از این میراث معنوی کمک کنیم چراکه این جشنواره ها علاوه بر ایجاد فضاهای پرشور و نشاط یکی از شاخص‌های جذب گردشگر است.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 678 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید