پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 3548 |
تاریخ انتشار : 17 جولای 2021 - 13:33 | ارسال توسط :
203 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و مطالعات گردشگری تاکید کرد: شرکت در چهاردهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر ضمن فراهم آوردن فرصتی ویژه برای افراد خلاق، صاحبان کسب و کارهای متمایز و در نهایت کارآفرینان حوزه گردشگری کشور، امکان محک و رقابت میان آن‌ها را برای دستیابی به برترین‌های این حوزه ایجاد خواهد کرد. به نقل از […]

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و مطالعات گردشگری تاکید کرد: شرکت در چهاردهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر ضمن فراهم آوردن فرصتی ویژه برای افراد خلاق، صاحبان کسب و کارهای متمایز و در نهایت کارآفرینان حوزه گردشگری کشور، امکان محک و رقابت میان آن‌ها را برای دستیابی به برترین‌های این حوزه ایجاد خواهد کرد.

به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری، زاهد شفیعی با اشاره به این‌که چهاردهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر توسط وزارت کار و تعاون و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود، یادآور شد: در این دوره از جشنواره صنعت گردشگری نیز وارد عرصه رقابت شده و کارآفرینان خود را انتخاب خواهد کرد.

وی افزود: در حال حاضر مراحل ثبت‌نام داوطلبان این رویداد از طریق سایت karafarinanebartar.mcls.gov.ir  در حال انجام است و داوران استانی نیز به تفکیک هر استان معرفی و تعیین شده‌اند.

شفیعی بیان کرد: با وجود شرایط ناشی از کرونا و رکود در بخش گردشگری همه کشورهای جهان، برگزاری این‌گونه از رویدادهای رقابت‌آفرین می‌تواند برای سال‌های آتی تجارب مؤثری در مشارکت و رقابت واحدهای مختلف گردشگری به شمار آید.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و مطالعات گردشگری درباره شاخص‌های انتخاب کارآفرین برتر گفت: به کارگیری ایده‌های خلاقانه و روش‌های جدید در جذب گردشگران، استفاده از فناوری‌های به‌روز و جدید در عرضه خدمات و محصولات گردشگری، کاهش آسیب‌های محیط‌زیست و توسعه گردشگری پایدار، جذب همکاری‌ها و مشارکت با ذی‌نفعان گردشگری و جوامع محلی، متنوع‌سازی خدمات و محصولات گردشگری برای ایجاد مزیت رقابتی در کسب و کار خود، افزایش درصد اشغال تخت و یا میزان جذب گردشگران داخلی و خارجی، توجه به کیفیت ارایه خدمات گردشگری و جلب رضایت گردشگران از جمله معیارهای در نظر گرفته‌شده برای انتخاب کارآفرین برتر به شمار می‌آید.

ثبت‌نام در این جشنواره از اول تیرماه آغاز شده و تا دهم مردادماه ۱۴۰۰ ادامه دارد و کارآفرینان با مراجعه به وبگاه karafarinanebaeertar.ir یا karafarinanebaeertar.mcls.ir  می‌توانند فرایند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. این جشنواره بیشتر با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان برتر در سراسر کشور انجام می‌شود.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3548 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید