پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 4516 |
تاریخ انتشار : 25 آگوست 2021 - 13:07 | ارسال توسط :
91 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

نماینده مردم مشهد در مجلس تاکید کرد: آقای ضرغامی هم دارای شناخت در حوزه دفاعی و هم آشنا به مسائل استراتژیک و همچنین رسانه بوده و هم اهل تعاملات اجتماعی می باشد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در جریان جلسه علنی امروز بعدازظهر مجلس به عنوان موافق وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: آقای ضرغامی نیازی به تعریف و تمجید بنده ندارد و فقط از روی احترام بنده جملاتی در خصوص ایشان می گویم. ۲۰۰ تن از نمایندگان که در موافقت ایشان ثبت نام کردند و این نشان از شناخت کافی مجلس از ایشان است.

وی در ادامه گفت: یکی از مطالبی که در خصوص ایشان مطرح می شود این است که چرا چهره با سابقه کار فرهنگی و رسانه ای برای یک وزارت افتصادی معرفی شده است. بنده با این جمله موافقم اما آن را کامل نمی دانم. اساسا چه کسی گفته که فرهنگ محصور در وزارت فرهنگ می باشد در حالی که وزارت میراث فرهنگی و گردشگری می تواند تمدن بزرگ ایران را به دنیا معرفی کند. اگر می خواهیم فصل جدیدی از انقلاب را باز کنیم. باید فرهنگ و تمدن خود را بیش از پیش به دنیا نشان دهیم.

این عضو کمیسیون فرهنگی محلس تصریح کرد: دشمنان می خواهند ما را منزوی کنند اما ما باید با استفاده از ابزار گردشگری ظرفیتهای بزرگ فکری و فرهنگی جامعه خود را به دنیا معرفی کنیم. امروز مسئله گردشگری مسئله تبلیغات است نیاز به فردی داریم که با تبلیغات آشنا باشد بتواند با جهان و همه مذاهب، اقوام و گویشها سخن بگوید و دقیقا فردی رسانه ای نظیر آقای ضرغامی نیاز داریم.

وی در ادامه گفت: ما را تحریم کردند و حتی اجازه فروش نفت نیز به ما نمی دهند ما برای حوزه گردشگری به فردی استراتژیک نیاز داریم که به روابط بین المللی آشنا باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آقای ضرغامی فردی چندوجهی است که نسبت به حوزه دفاعی مسائل استراتژیک و رسانه آشنایی کامل دارد و اهل تعاملات اجتماعی است بزرگترین حوزه ای که به دنیا باید بشناسیم تمدن دینی و مذهبی خودمان است باید از هوشی که در انتخاب ایشان گام برداشته تشکر کنیم.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4516 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید