شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 6824 |
تاریخ انتشار : 30 اکتبر 2021 - 9:30 | ارسال توسط :
72 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

حدود ۴۰ پروژه میراث فرهنگی و گردشگری نیازمند اعتبار در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که سالهاست معطل مانده اند و سال گذشته اعتبارات خوبی به پروژه‌های میراث فرهنگی و گردشگری تخصیص یافته بود که به تازگی مطلع شدیم این بودجه ها جذب نشده و به خزانه برگشت خورده اند.

اخبار گردشگری پارسی :

مدیران باید برای جذب اعتبارات مربوط به حوزه کار خود در این راستا جدیت و تلاش شبانه روزی داشته باشند، در حالی که پروژه های تله کابین یاسوج، آبشار بهرام بیگی و آبشار کمردوغ و ده‌ها پروژه دیگر گردشگری نیازمند اعتبار برای تکمیل و بهره برداری هستند و برخی از آنها چند سال معطل مانده اند اما طبق برخی اطلاعات بدست آمده، پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از اعتبارات حوزه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در سال مالی ۱۳۹۹ به خزانه برگشت خورده که سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از این میزان مورد تایید دستگاه‌های مربوطه قرار گرفت.

«مهدی روشنفکر»، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار  گفت: براساس گزارشات بدست آمده مردمی، رصد فضای مجازی و برخی رسانه‌ها بخشی از اعتبارات حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به خزانه برگشت خورده است.

همچنین «مجید صفایی»، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تایید این خبر در این رابطه به خبرنگار گفت: در حال رایزنی هستیم و قول مساعد گرفتیم که اعتبارات برگشت خورده به خزانه، به اعتبارات امسال استان تزریق شود.

وی افزود: اگر پولی انحراف نداشته باشد نمی‌گذاریم به خزانه برگشت بخورد البته همیشه باید شفاف سازی کنیم.

صفایی بیان کرد: می توانستیم با سندسازی این اعتبارات را جذب کنیم اما مخالف چنین مواردی هستم و باید کار در راستای خود و هزینه نیز در راستای خود انجام شود.

گفتنی است که از مجموع ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتباری که به خزانه برگشت خورد یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان مربوط به آبشار کمر دوغ، تله کابین یاسوج، آبشار بهرام بیگی بصورت نقدی و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اسناد خزانه بوده است.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6824 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید