جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 5550 |
تاریخ انتشار : 15 سپتامبر 2021 - 13:54 | ارسال توسط :
118 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به پتانسیل های گردشگری لنگرود تاکید کرد: اگر از صنعت گردشگری دوربمانیم شاهد آسیب جدی خواهیم بود.

اخبار گردشگری پارسی :

پرویز محمدنژاد قاضی محله در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس خطای به وزیر گردشگری و میراث فرهنگی گفت: آقای ضرغامی گردشگری دومین صنعت پردرآمد دنیا است، اگر از این مهم دور بمانیم حتما شاهد آسیب جدی خواهیم بود.

وی افزود: بندر چمخاله لنگرود در حال آماده شدن است، بسترهای لازم برای استفاده صحیح از این بندر فراهم شود.

محمدنژاد خطاب به وزیر کشاورزی اظهار کرد: استان گیلان و شهرستان لنگرود در حوزه کشاورزی، بزرگترین مزیت است، بسیاری از کارگاه ها و کارخانه ها و شهرک های صنعتی راکد می باشند، اگر بخواهیم تعدادی از این مجموعه ها را در زمینه فناوری محصولات کشاورزی به کار بگیریم، ضمن درآمدزایی برای مردم، اشتغال نیز ایجاد کرده ایم، برنجی که با رنج و زحمت کشاورزان تولید می شود، مغفول مانده و زمینه ای برای واردات فراهم شده است.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5550 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید