جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 7288 |
تاریخ انتشار : 22 نوامبر 2021 - 12:25 | ارسال توسط :
68 بازدید
0
3
ارسال به دوستان
پ

مقام‌های فیلیین اعلام کردند به زودی مرزهای این کشور را به روی گردشگران واکسینه‌شده کشورهای مشخصی باز خواهند کرد.

اخبار گردشگری پارسی :

به نقل از سی ان ان، دپارتمان گردشگری فیلیپین روز گذشته اعلام کرد مقام‌های فیلیپین به دنبال بازگشایی مرزهای این کشور به روی گردشگران کاملا واکسینه‌شده‌ای هستند که قصد دارند از «کشورهای سبز» به فیلیپین سفر کنند.

بر این اساس، فقط گردشگرانی که واکسن‌های مورد تایید سازمان غذا و داروی فیلیپین یا سازمان بهداشت جهانی را دریافت کرده‌اند امکان ورود به این کشور را خواهند داشت.

در حال حاضر ۴۴ کشور و منطقه در فهرست سبز مسافرتی فیلیپین قرار دارند که از میان آن‌ها به چین،‌ ژاپن و هند می‌توان اشاره کرد. ایالات متحده آمریکا در این فهرست قرار ندارد.

گردشگری ۱۷.۸ درصد از تولیدات ناخالص داخلی فیلیپین در سال ۲۰۱۸ را دربرگرفته بود. اغلب این گردشگران را مسافرانی که از آسیا و بخصوص کره جنوبی سفر کرده بودند تشکیل می‌دادند.

در مجموع روند بازگشایی صنعت گردشگری در آسیا محتاطانه بوده است. در این قاره تایلند، با وجود برنامه «سندباکس پوکت» نخستین کشوری بود که اقدام به ازسرگیری فعالیت‌های حوزه گردشگری کرد. حالا چند کشور دیگر در این منطقه همچون کامبوج، کره جنوبی و سنگاپور نیز اقدامات محتاطانه‌ای را برای پذیرش گردشگران واکسینه‌شده از کشورهای مشخصی اتخاذ کرده‌اند.

در فیلیپین تاکنون بیش از ۲.۸ میلیون مورد ابتلا و ۴۶,۴۲۲ مورد مرگ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از زمان شیوع این ویروس به ثبت رسیده است.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7288 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید