پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 4513 |
تاریخ انتشار : 25 آگوست 2021 - 13:05 | ارسال توسط :
91 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی خطاب به ضرغامی گفت: دغدغه عدم وجود انگیزه بالای کار جهادی از سوی شما در وزارتخانه‌ای که تناسب چندانی با امور جاری و بدنه آن ندارید، نگران کننده است.

سیدعلی موسوی نماینده مردم ملکان در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: آقای مهندس ضرغامی در شرایطی که امروز وضعیت عمومی زندگی و رفاه مردم دچار مشکلات و تنگناهای بسیاری است و آثار زیانبار کرونا نیز به زندگی و معیشت مردم ضربه می‌زند، سند گردشگری هم با رکود و توقف جدی مواجه شده و علاقمندان به این صنعت منتظرند که ببینند در برنامه‌های شما این دغدغه وجود دارد که در دوران مسئولیتتان شاهد تغییر به نفع مردم باشید یا به واسطه سوابق اجرایی جنابعالی سوابق تصمیماتتان جنبه تبلیغاتی و نمایشی خواهد داشت؟.

وی افزود: حقیقتا دغدغه عدم وجود انگیزه بالای کار جهادی از سوی شما در وزارتخانه‌ای که تناسب چندانی با امور جاری و بدنه آن ندارید، نگران کننده است.

موسوی در ادامه گفت: آقای ضرغامی به نظر می‌رسد تخصص و احاطه کاری لازم را ندارید. همچنین در رابطه با صنایع دستی و به خصوص فرش دستبافت به شما انتقاد شده و اعلام کنید که چه برنامه‌ای برای افزایش تولیدات و صادرات این اثر ارزشمند دارید؟.

نماینده مردم ملکان بیان کرد: برنامه ارائه شده توسط حضرتعالی نقاط قوت و ضعف بسیاری دارد. آقای دکتر ضرغامی شما رئیس سابق صداوسیما هستید، اما وزارتخانه گردشگری وزارتخانه جدیدی است. از این فرصت برای خدمت به قشر محروم مردم که ظرفیت توسعه گردشگری دارند استفاده نمایید.

موسوی در ادامه گفت: نگرانی دیگر این است که شما تخصص و تسلط کافی در این حوزه را نداشته باشید.

وی افزود: شما سال‌ها در مناصب مدیریتی اشتغال داشته اید. انتظاراین بود که برنامه ای تکمیل تر ارایه نمایید.

موسوی در پایان گفت: مخالفتها مبنی بر عدم رای اعتماد نیست بلکه بیان دغدغه‌هایی بود که در این حوزه وجود دارد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4513 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید