جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 4590 |
تاریخ انتشار : 29 آگوست 2021 - 11:27 | ارسال توسط :
68 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

موزه‌های بنیاد مستضعفان از فردا دوباره باز می‌شوند.

اخبار گردشگری پارسی :

موزه‌های کشور از ۱۸ فروردین‌ماه امسال به دستور ستاد ملی کرونا تعطیل شدند، با کاهش محدودیت‌های کرونا از این هفته و با وجود آن که هنوز آمار ابتلا و فوتی‌های کرونا بالا است، مؤسسه فرهنگی بنیاد مستضعفان از بازگشایی موزه‌های این مجموعه از فردا، یکشنبه هفتم شهریورماه خبر داده و تاکید کرده که بازدیدها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

مجموعه فرهنگی و موزه‌ای سردار آسمانی (ساختمان دفینه)، موزه هنر ایران (کاخ مرمر)، موزه زمان، مجتمع فرهنگی موزه‌ای شهدای رامسر (موزه عمارت مرمر، موزه تخصصی عاج ایران، موزه حمام قدیم، موزه مردم‌شناسی شمال ایران، موزه آوندهای تاریخی، نمایشگاه موزه‌ای و باغ موزه گیاه‌شناسی در شهر رامسر) طبق اطلاعیه مؤسسه فرهنگی بنیاد مستضعفان، پس از حدود پنج ماه تعطیلی، از فردا دوباره باز می‌شوند.

برای بازدید از موزه هنر ایران (کاخ مرمر) و مجتمع فرهنگی موزه‌ای سردار آسمانی (دفینه) همچون گذشته به ثبت‌نام قبلی در سایت مؤسسه به نشانی https://cio-museums.org/ و گرفتن نوبت بازدید نیاز است.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4590 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید