جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 6859 |
تاریخ انتشار : 31 اکتبر 2021 - 11:30 | ارسال توسط :
73 بازدید
0
5
ارسال به دوستان
پ

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: هنرمندان سینما و تلویزیون می‌توانند بار و تجمع سفر از استان‌های پرمسافر را بردارند.

اخبار گردشگری پارسی :

به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری، علی‌اصغر شالبافیان در دیدار با کیانوش گرامی ـ نایب رییس انجمن بازیگران سینمای ایران ـ و دیگر اعضای هیأت مدیره این تشکل، از اشتیاق و انگیزه پیشکسوتان این حوزه برای همکاری با گردشگری قدردانی کرد و افزود: پیوند تولیدات سینما و تلویزیون با صنعت گردشگری در قالب  فیلم، سریال و مستند به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشور زمینه‌ساز ورود به عرصه گردشگری فیلم است و بسیاری از کشورهای دنیا از این ابزار در راستای تبلیغات و اطلاع‌رسانی منتفع می‌شوند.

او با بیان این‌که انجمن بازیگران سینمای ایران ظرفیت قابل توجهی برای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به شمار می‌آید، اظهار کرد: این‌که معرفی مکان‌های شناخته‌شده و یا ناشناخته توسط هنرمندان این عرصه انجام گیرد، در جذب مخاطبان، تاثیرگذاری بیشتری نسبت به سایر روش‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغات دارد.

شالبافیان با اشاره به این‌که توزیع سفر همواره یکی از دغدغه‌های حوزه گردشگری به شمار می‌آید، یادآور شد: هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون با معرفی مقاصد جدید نقش مؤثری در هدایت مردم در قالب گردشگران به سوی مقاصد کمتر شناخته‌شده دارند و سبب می‌شوند تا بار و تجمع سفرها از سوی استان‌های پرمسافر برداشته شود.

هنرمندان می‌توانند تجمع در استان‌های پرمسافر را کم کنند

معاون گردشگری با بیان این‌که گردشگری می‌تواند در  شهرها و روستاهای مختلف کشور، نشاط و رونق اقتصادی ایجاد کند، اظهار کرد: وقتی معرفی جاذبه‌های گردشگری روستاها و شهرهای کشور به همراه انعکاس آیین، رسوم، سنت و فرهنگ بومی آن منطقه از زبان هنرمندان و بازیگران مطرح انجام می‌شود، تاثیرات گسترده‌ای در اذهان مخاطبان و در ابعاد مختلف ایجاد می‌شود که حرکت چرخ اقتصادی و نیز تحقق مهاجرت معکوس در برخی روستاها نمونه‌ای از آن است.

شالبافیان تأمین محتوای گردشگری را یکی دیگر از زمینه‌های همکاری با عرصه هنر دانست و تاکید کرد: معرفی لوکیشن فیلم‌ها به عنوان جاذبه گردشگری، انعکاس سکانس فیلم‌ها در اقلام تبلیغاتی با هدف معرفی جاذبه‌ها و همچنین بهره بردن از ظرفیت تصویربرداری تولیدات فرهنگی به منظور محتواسازی بخش تبلیغات و بازاریابی گردشگری بخش دیگری از ابعاد همکاری در این زمینه به شمار می‌آید.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6859 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید