شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 2712 |
تاریخ انتشار : 09 ژوئن 2021 - 14:14 | ارسال توسط :
167 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری نمایشگاه‌های مجازی برای نوروز ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی و رقابت‌ها و پویش‌هایی برای معرفی جاذبه‌های تاریخی و مکان‌های گردشگری این استان در نظرگرفته شده ‌است.

علیرضا جلالزایی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سال گذشته نوروزخانه به عنوان یک پایلوت خوب در زمینه گردشگری از سوی سیستان و بلوچستان پیشنهاد و در کشور اجرایی شد اظهارداشت: در گردشگری مجازی بسیاری از جاذبه‌های گردشگری استان و آثار تاریخی را از طریق فضای مجازی معرفی کردیم.

وی با اشاره به اینکه افرادی که علاقمند به سفر به سیستان و بلوچستان بودند و به دلیل کرونا امکان سفر به این استان را نداشتند از طریق فضای مجازی توانستند از جاذبه‌های طبیعی منطقه بهره‌مند شوند افزود: همچنین رقابت‌هایی در زمینه فرهنگ و جاذبه‌های گردشگری این منطقه مطرح و علاقمندان در این زمینه حضور و به سه نفر از افرادی که پاسخ صحیح داده بودند به همراه خانواده در نخستین فرصت اقامت در یکی از شهرستان‌ها به صورت دلخواه داده‌ شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با راه‌اندازی کمپین گردشگری «سیستان را ببینیم و بلوچستان را بشنویم» اقدامات زیادی برای معرفی استان در فضای مجازی انجام شده است و به توسعه صنعت گردشگری این استان در فضای مجازی کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه غالب مردم امروز در فضای مجازی حضور دارند که با بهره‌گیری از این ظرفیت می‌توان جاذبه‌های گردشگری سیستان وبلوچستان را به آن‌ها معرفی کرد بیان کرد: ما هم تلاش کردیم ظرفیت‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان را از طریق فضای مجازی به علاقمندان نشان دهیم.

جلالزایی با تاکید براینکه راه نرفته زیادی در زمینه معرفی سیستان و بلوچستان وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های صحیح، مدون و همه‌جانبه در این عرصه از اندیشه فرهیختگان استفاده و برای توسعه استان قدم برداریم گفت: رسالت اصلی اداره کل میراث فرهنگی از بالا تا پایین توسعه صنعت گردشگری این استان است که به عنوان سند بالادستی به ما منعکس می‌شود و ما موظف به اجرا آن هستیم که می‌تواند آینده گردشگری منطقه را رونق و باور مردمان را در این زمینه توسعه دهد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2712 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید