چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-17
کد خبر: 4090 |
تاریخ انتشار : 08 آگوست 2021 - 16:27 | ارسال توسط :
126 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

مسئول کمیته گردشگری معنوی مذهبی یزد با اشاره به فعالیت مجازی این کمیته در محرم امسال، گفت: با توجه به این که در این کمیته عمده فعالیت‌ها مختص گردشگران خارجی بود، امسال هم با ممانعت متولیان حوزه بهداشت و درمان از ورود گردشگران، نمی‌توانیم رسالت خود را در این زمینه به جا بیاوریم.

«محمد مهدی رجایی فرد» در گفت‌وگو با خبرنگار ضمن بیان این که برای دومین سال پیاپی نمی‌توانیم رسالت خود را در خصوص آشناسازی گردشگران خارجی با فرهنگ محرم و مقابله با ایران هراسی و اسلام ستیزی به جا بیاوریم، اظهار کرد: با توجه به این که در این کمیته عمده فعالیت‌ها مختص گردشگران خارجی بود، امسال هم با ممانعت از ورود گردشگران نمیتوانیم رسالت خود را در این زمینه به جا بیاوریم.

وی با بیان این که سال گذشته با تولید محتوای بسیار خوبی که در حوزه گردشگری مجازی از ماه‌ها قبل توسط اعضای کمیته انجام شد، گفت: سال‌ قبل به واسطه گردشگری مجازی، نمایش خوبی از برنامه‌های محرم را برای گردشگران شاهد بودیم به امید این که با ورود گردشگران بتوانیم فرهنگی غنی خود را صادر کنیم.

وی با بیان این که ویروس منحوس کرونا اجازه فعالیت مجدد را نداده است، تصریح کرد: امسال هم ناگزیر به فعالیت مجازی هستیم و فعالیت حضوری جدی نخواهیم داشت اما شایان ذکر است که چندین گروه‎ خارجی که دو دوز واکسن خود را تزریق کرده و آماده ورود به کشور و شرکت در مراسم‌های مذهبی ما خصوصا تاسوعا و عاشورا بودند اما این مهم، از ما بواسطه سیاست های غلط دریغ شده است.

رجایی‌فرد با بیان این که سیاست های غلط وزارت بهداشت و درمان مانع ورود گردشگران خارجی به کشور شده است، گفت: آنها صرفا اجازه ورود گردشگران خارجی درمانی و بیمار را به کشور می‌دهند چرا که برایشان درامدزاست

مسئول کمیته گردشگری معنوی مذهبی یزد تصریح کرد: متولیان بهداشت و درمان از این طریق منتفع می‌شوند و گردشگران درمانی را که امروز در شهرهای مختلف ما حضور دارند و جالب است که در خانه‌های مسافر غیرمجاز حاضر می‌شوند و شیوع بحث بیماری را نیز به این طریق داریم اما گردشگران فرهنگی که با رعایت پروتکل‌ها به کشور می‌آیندو در مکان‌های اقامتی مورد تایید اقامت می‌کنند اجازه حضور ندارند.

وی از وزارت گردشگری خواستار پیگیری ورود گردشگران خارجی به کشور شد و گفت: انواع گردشگری در تمام نقاط دنیا بصورت تدریجی شروع شده است و ما نیز باید به آن روی بیاوریم و فعالان صنعت گردشگری هم باید واکسینه شوند.

این فعال فرهنگی با تاکید بر این که هر جا که به واسطه اشتباهات مدیریت وزارت بهداشت امار کرونا ارتقا میابد، انگشت اتهام به سمت گردشگری است، گفت: این مسئله هم متاسفانه همچنان وجود دارد و علاوه بر این که کار خود را از دست داده‌ایم و سکوت کرده‌ایم باید متهم به گناهان نکرده نیز باشیم.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4090 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید