چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-24
کد خبر: 6706 |
تاریخ انتشار : 25 اکتبر 2021 - 13:04 | ارسال توسط :
71 بازدید
0
3
ارسال به دوستان
پ

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ری گفت: سند مالکیت کاروانسرای کنارگرد به نام اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران صادر شد.

اخبار گردشگری پارسی :

نوروز تقی‌پور اظهار کرد: با نقشه‌برداری و مستندنگاری و گردآوری کامل مدارک با استناد به بند د ماده ۲۶ اموال دولتی با حکم دستگاه‌ قضایی و حمایت فرمانداری ری، سند شش دانگ شامل عرصه و اعیان کاروانسرای «کنارگرد» به نام اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران صادر شد.

به گفته رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ری، مساحت این اثر تاریخی ۷ هزار ۲۵۰ متر مربع است که به دلیل مجاورت در جاده قدیم تهران ـ قم و نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) ظرفیت بالایی در جذب گردشگران دارد.

تقی‌پور افزود: این کاروانسرای تاریخی با قدمت صفوی در محدوده حسن‌آباد فشافویه قرار دارد و یکی از آثار مهم ری شناخته می‌شود.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6706 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید