پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 7329 |
تاریخ انتشار : 22 نوامبر 2021 - 13:49 | ارسال توسط :
291 بازدید
0
6
ارسال به دوستان
پ

رییس جامعه هتلداران کیش می‌گوید: هزینه اقامت در هتل‌های قطر در دوران جام جهانی، ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان تمام می‌شود، قول می‌دهیم چهارهزار اتاق با قیمت مناسب در جزیره کیش برای اقامت تماشاچی‌های ایرانی و خارجی و تیم‌های فوتبال آماده کنیم.

اخبار گردشگری پارسی :

مسیح‌الله صفا در گفت‌وگو  درباره آخرین اقدامات و مذاکرات برای مشارکت در میزبانی از جام جهانی قطر با توجه به ظرفیت محدود این کشور و همچنین اظهارات دبیر شورای عالی مناطق آزاد برای پذیرش بخشی از مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ در کیش و قشم، اظهار کرد: با توجه به گام بلندی که تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی برداشته است، باید ظرفیت اقامت و پذیرایی را در جزیره کیش افزایش دهیم. قول می‌دهیم چهارهزار اتاق برای دوران جام جهانی، آماده کنیم. اگر تیم‌های خارجی نیامدند به هر حال ایرانی‌هایی که قصد تماشای این بازی‌ها را دارند با توجه به مسافت نزدیک کیش و قطر و تفاوت هزینه‌ها می‌توانند در این جزیره اقامت داشته باشند.

او افزود: هزینه هر شب اقامت در هتل‌های قطر بالای ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان می‌شود، علاوه‌بر این تعداد هتل و اتاق در قطر کم است و همه تماشاچی‌ها، گردشگران و اعضای تیم‌ها را پوشش نمی‌دهد. ظرفیت دبی هم برای این رویداد کافی نیست. برای همین ما سعی می‌کنیم ظرفیت اقامت و استانداردها را در کیش تا جام جهانی بالا ببریم تا دست‌کم مسافران ایرانی را در این جزیره با قیمت مناسب و به مراتب مناسب‌تر از قطر پوشش دهیم. البته که حضور مسافران و تیم‌های خارجی در کیش مهم است، اما مسافران ایرانی برای ما مهم‌تر هستند.

او درباره استانداردسازی خدمات در اماکن اقامتی کیش، اظهار کرد: به تازگی رییس فدراسیون فوتبال ایران و نماینده فیفا از داشته‌ها و ظرفیت کیش بازدید کرده‌اند که این مساله، ما را برآن داشت تا شهریورماه سال ۱۴۰۱، پیش از آغاز بازی‌ها، ظرفیت اقامت را آماده کنیم.

سیعد محمد ـ دبیر شورای عالی مناطق آزاد ـ که چندی پیش برای مشارکت در میزبانی بخشی از جام جهانی قطر ۲۰۲۲ در دو جزیره قشم و کیش اعلام آمادگی کرده بود، گفته است: باتوجه به گنجایش کم کشور قطر در پذیرش گردشگران و مسافران جام جهانی ۲۰۲۲، برنامه‌ریزی کاملی داریم تا با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در قشم و کیش، باعث شویم تا توریست‌ها رضایت‌مندانه منطقه را ترک کنند.

از زمان مطرح شدن قطر به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۲۲، مسؤولان و به ویژه فعالان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران به دنبال مشارکت و میزبانی بخشی از این رویداد جهانی بودند. این تلاش‌ها از سال ۱۳۹۸ جدی‌تر شد، اما با توجه به ضعف نامساعد زمین‌های چمن و ورزشگاه‌های کیش و وجود رقبای جدی همچون امارات، کویت، عمان و حتی عربستان برای مشارکت و پذیرش میزبانی بخشی از جام جهانی، کار جزایر ایران کمی دشوارتر شده است.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7329 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید