جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 808 |
تاریخ انتشار : 23 می 2021 - 14:55 | ارسال توسط :
83 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

اخبار گردشگری پارسی : تورهای گردشگری با عنوان «فم تور» برای آشنایی راهنمایان گردشگری استان‌های مختلف کشور با چشم اندازهای طبیعی، مناطق تاریخ، آثار باستانی در سفر دو روزه به استان با ظرفیت‌های گردشگری آشنا می‌شوند. ۵۵ تن از راهنمایان تورهای گردشگری، مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و خبرنگاران از چند بنای تاریخی و جاذبه گردشگری […]

اخبار گردشگری پارسی :

تورهای گردشگری با عنوان «فم تور» برای آشنایی راهنمایان گردشگری استان‌های مختلف کشور با چشم اندازهای طبیعی، مناطق تاریخ، آثار باستانی در سفر دو روزه به استان با ظرفیت‌های گردشگری آشنا می‌شوند.

۵۵ تن از راهنمایان تورهای گردشگری، مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و خبرنگاران از چند بنای تاریخی و جاذبه گردشگری دیدن کردند.

همچنین در نشستی که با حضور استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی استان یکشنبه شب برگزار شد از حضور راهنمایان گردشگری در استان استقبال شد.

هدایت الله جمالی پور در این نشست گفت: چون در شرایط خاصی قرار داریم حتماً در سفر خود به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهمیت دهید تا دچار بیمار ی نشوید.

وی اضافه کرد: پروتکل‌ها را رعایت کنید چون با ویروس وحشی و خطرناکی روبرو هستید و در سفر مراقبت کنید کسی آلوده نشود.

جمالی پور یادآور شد: خوشحالیم که میزبان شما در استان قزوین هستیم و امیدواریم در این دو روز بتوانید از بخشی از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان دیدن کنید و آن را در سفرهای بعدی به دیگران هم معرفی کنید.

وی اضافه کرد: تمام نقاط ایرانی از جذابیت و غنای فرهنگی بالایی برخوردار است و شما با این سفرها می‌توانید زندگی بهتری برای خود ترسیم کنید و از میهمان نوازی مردم هم برخوردار شوید.

استاندار قزوین اظهار داشت: جاذبه‌ها در قزوین زیاد است و این ظرفیت‌های گردشگری در شهرهای آبگرم و آوج هم متعدد است البته در این شهرها کارهای زیادی مانده که باید انجام شود و چشمه‌های آبگرم خوبی دارد که در گذشته از آنها غفلت شده و برنامه داریم سرمایه گذار جذب کنیم تا این مناطق آباد شود.

وی بیان کرد: مناطق الموت، طارم و آوج نقاط گردشگری زیادی دارد و امیدواریم سفر خوبی داشته باشید و از این آثار دیدن کرده و لذت ببرید.

جمالی پور گفت: شما جمعی از علاقمندان به فرهنگ و تاریخ کشور هستید که می‌توانید سفیر خوبی باشید و قزوین را به دیگران برای مقصد گردشگری معرفی کنید.

علیرضا خزائلی نیز در این نشست اظهار داشت: این سفرها با هدف معرفی مناطق دیدن یاستان به گردشگران صورت می‌گیرد و امیدواریم این افراد بتوانند راهنمایان خوبی برای معرفی قزوین به عنوان مقصد گردشگری باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین اضافه کرد: این میهمانان امروز از بوستان باراجین و دهکده طبیعت و سرای سعدالسلطنه بازدید کردند و فردا عازم شهر آوج خواهند شد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 808 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید