پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 5494 |
تاریخ انتشار : 14 سپتامبر 2021 - 16:55 | ارسال توسط :
66 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: گردشگری ورزشی در استان همدان رونق می‌گیرد.

اخبار گردشگری پارسی :

محرم روزبه معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان به همراه چاروسایی، مدیر روابط‌عمومی و اسکندری، مسئول فناوری اطلاعات اداره کل با طهماسبی مدیرکل امور بین‌الملل وزارت

در این نشست محرم روزبه ضمن تقدیر از زحمات و حمایت‌های مدیرکل امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان، گفت: خوشبختانه استان همدان به لحاظ زیرساخت‌های ورزشی دارای جایگاه خوبی در کشور است لذا می‌طلبد در حوزه جذب گردشگر ورزشی در استان همدان بیش‌ازپیش فعالیت کرد.

وی با اشاره به نگاه مثبت و تعامل وزارت ورزش خصوصاً مدیرکل امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان در راستای کمک به رونق گیری این مهم، گفت: استان همدان دارای شرایط تمرینی بسیار خوبی در ارتفاع بیش یک هزار و 900 تا 2 هزار متر در برخی نقاط است و می‌تواند شرایط بسیار خوبی را برای تمرین تیم‌های ملی کشور و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس ایجاد کند.

ورزش و جوانان دیدار و در خصوص توسعه هرچه بیشتر زمینه‌های فعالیت سایت کمپ تیم‌های ملی در داخل و خارج از کشور گفتگو کردند.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5494 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید