جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 2383 |
تاریخ انتشار : 06 ژوئن 2021 - 16:56 | ارسال توسط :
96 بازدید
0
3
ارسال به دوستان
پ

در دنیای امروز گردشگری و توریسم به یکی از جذاب‌ترین حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده است که تأثیر بسیار مستقیمی در شرایط سلامت روحی و‌روانی یک جامعه دارد.

اخبار گردشگری پارسی :

تلفیق گردشگری و ورزش با نام گردشگری سلامت موضوع  جذابی است که اجرایی شدن آن می‌تواند با توجه به پتانسیل بالای این دو حوزه در کشور ما، اتفاقات بزرگی را رقم بزند.

در این میان موسسه اکو که متشکل از کشور‌های افغانستان، قزاقستان، آذربایجان، قرقیزستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکیه، ترکمنستان، ازبکستان و جمهوری اسلامی ایران است قدم‌های بسیار خوبی در راستای رونق گردشگری و آشنایی این ده کشور با یکدیگر برداشته است که قرابت فرهنگی کشورهای عضو موجب تسریع اهداف این موسسه شده است.

اقامات و ایده‌های  جالب سرکار خانم دکتر مینا رضایی، ریاست گردشگری زیبایی شورای عالی، نماینده کمیته همکاری‌های گردشگری فرهنگی موسسه فرهنگی اکو و اصفهان در دپارتمان گردشگری سلامت و ورزشی و بنیانگذار مرکز توریسم زیبایی اصفهان افق‌های روشنی را در زمینه رشد و پیشرفت گردشگری سلامت در کشورمان تداعی کرده است.

دنیای ماشینی و مدرن امروز انتخاب سبک سال زندگی کردن را واجب کرده که رسیدن به این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی، آموزش و اقدامات راهبردی است که در حوزه سلامت روحی و جسمی باید اجرا شود.

خانم دکتر رضایی با ارائه طرح «گردشگری ورزشی در مسیر صلح و سلامت» گام بزرگی را در تحقق برنامه‌‌های ذکر شده برداشتند که این برنامه با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان در مرحله اجرایی شدن است.

ورزش در دنیای امروز ابزار مهمی برای برقراری صلح است که استفاده از آن در کنار گردشگری در برقراری دوستی میان کشور‌ها و خصوصاً اعضای موسسه اکو بسیار تأثیر‌گذار خواهد بود.

در کنار گسترش صلح این اتفاق بستر مناسبی برای  رشد سلامت روحی و ایجاد نشاط و شادی که لازمه جامعه امروز کشور است، را فراهم می‌کند.

باید اقدامات خانم دکتر رضایی و باشگاه سپاهان که از پیشگامان اتفاقات فرهنگی در حوزه ورزش است  را ارج نهاد و امیدواریم فعالان گردشگری و باشگاه‌های ورزشی به این اقدام زیبا بپیوند تا فرهنگ و مهرورزی ایرانی بیش از پیش به جامعه جهانی معرفی شود.

بازدیدها: 1

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2383 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید