پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 6617 |
تاریخ انتشار : 20 اکتبر 2021 - 15:30 | ارسال توسط :
197 بازدید
0
3
ارسال به دوستان
پ

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران از دستگیری یک دلال اشیاء عتیقه همراه با مقادیر زیادی اشیاء تاریخی در محله یوسف‌آباد تهران خبر داد.

اخبار گردشگری پارسی :

شهرام صابری گفت: در این عملیات که با همکاری سرهنگ حسین مافی، رییس کلانتری یوسف‌آباد و تیم اداره حفاظت از اماکن تاریخی یگان حفاظت میراث فرهنگی استان تهران انجام شد، از محل شخص دستگیرشده مقادیر زیادی اشیاء تاریخی نظیر سکه، النگو، جام، مهره و مجسمه کشف و ضبط شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران اظهار کرد: در صورت تایید قدمت و اصالت اشیاء کشف‌شده توسط کارشناسان میراث فرهنگی، عملیات بسیار بزرگی در صیانت و حفاظت از میراث فرهنگی کشور انجام شده است.

صابری همچنین گفت: پس از کارشناسی اصالت و قدمت اشیاء کشف‌شده جزئیات آن برای عموم شهروند و علاقه‌مندان اطلاع‌رسانی می‌شود.

یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران به تازگی نیز ۱۰۵ کاشی قاجاری در خیابان منوچهری تهران را ضبط کرد. همچنین در منطقه دماوند شش حفار غیرمجاز محوطه‌ای تاریخی دستگیر شدند.

بازدیدها: 1

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6617 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید