پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 4425 |
تاریخ انتشار : 23 آگوست 2021 - 15:50 | ارسال توسط :
199 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به طرح‌های گردشگری قم مصوب و تخصیص داده شده است.

به‌گزارش روز دوشنبه روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی در گفت و گویی اظهار کرد: جذب ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به تأسیسات بخش گردشگری، روزهای بهتری را در زمینه اشتغال و توسعه گردشگری استان نوید می‌دهد.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی از پروژه‌های در حال ساخت حوزه گردشگری، ادامه داد: بازدید مکرر و متناوب از طرح‌های سرمایه‌گذاری موجب جلوگیری از انحراف در نقشه‌های مصوب اداره‌کل خواهد شد.

وی با بیان اینکه تسهیلات صرفاً در قالب موازین و مسیرهای قانونی می‌تواند انجام شود، تصریح کرد: از برنامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری است و در ایجاد زیرساخت‌ها و ارائه تسهیلات آمادگی لازم را دارد.

تسریع در صدور پروانه‌های تاسیسات گردشگری قم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم همچنین بر تسریع در روند صدور پروانه‌های تاسیسات گردشگری در این استان تأکید کرد.

وی افزود: برای جلوگیری از وقوع هرگونه مشکل قانونی صدور و تمدید پروانه‌ فعالیت تاسیسات گردشگری استان باید بدون وقفه و در کمترین زمان انجام شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم ادامه داد: نظارت بر تأسیسات گردشگری در تمام طول سال جزو وظایف معاونت گردشگری استان است و در دوران شیوع کرونا باید اهتمام ویژه‌ای به این مساله داشته باشد.

ارجمندی همچنین با بیان این که انجمن‌های گردشگری استان، هر کدام به تنهایی، اتاق فکر محسوب می‌شوند، افزود: هدف ما ایجاد یک فضای همکاری دوجانبه با انجمن‌های گردشگری است و در این میان معاونت گردشگری نقش هماهنگ‌کننده را دارد.

وی با اشاره به این‌که از هر ایده و تفکر قانونی که به تقویت بنیان انجمن‌ها منجر شود حمایت می‌کنیم، تصریح کرد: انجمن‌های گردشگری برای ما اهمیت ویژه‌ای داشته و نقش مهمی در خواسته‌های صنفی و رفع موانع دارند.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4425 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید