سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-16
کد خبر: 6458 |
تاریخ انتشار : 16 اکتبر 2021 - 9:16 | ارسال توسط :
192 بازدید
0
6
ارسال به دوستان
پ

رالی ـ تور بیش از ۱۳۰ خودرو کلاسیک و تاریخی در مسیر تهران ـ مازندران آغاز شد.

اخبار گردشگری پارسی :

به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رالی به مدت سه روز از چهارشنبه ۲۱ مهرماه در مسیر تهران ـ‌مازندران آغاز شد. میانگین سنی خودروهای شرکت‌کننده در این رالی حدود ۴۰ سال است و سال ساخت برخی از اتومبیل‌ها نیز به بیش از ۶۰ سال قبل می‌رسد.

حسین اربابی ـ مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ـ‌ در این‌باره گفت: این رالی که تا ۲۳ مهر ادامه خواهد داشت با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی، توسعه سفرهای مسؤولانه در دوران کرونا، شناسایی و صیانت از خودروهای تاریخی، معرفی این وسایل نقلیه به عنوان بخش ارزشمندی از میراث فرهنگی ـ صنعتی کشور به مردم و ترغیب مالکان خودروها برای دریافت پلاک تاریخی، در حال برگزاری است.

او با بیان این‌که شرکت‌کنندگان در روز نخست با عبور و بازدید از مناطق گردشگری استان‌های تهران، البرز و مازندران در نمک‌آبرود متوقف می‌شوند، افزود: ۳۰ دستگاه خودرو تاریخی روز پنجشنبه ۲۲ مهر همزمان با دومین روز از ساری حرکت کرده و به خودروهای شرکت‌کننده در این رالی ملحق می‌شوند تا گردهمایی بزرگ وسایل نقلیه تاریخی و کلاسیک در این شهر برگزار شود.

وی گفت: این رالی روز جمعه ۲۳ مهرماه با بازگشت خودروهای شرکت‌کننده از مازندارن به تهران، به کار خود پایان خواهد داد.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به استقبال شرکت‌کنندگان و مردم از این‌گونه رویدادها اشاره کرد و افزود: حضور بیش از ۱۳۰ دستگاه وسیله نقلیه تاریخی، کلاسیک و خاص در این رالی تور، نشان از تمایل بیش از پیش مالکان و صاحبان این نوع خودروها به عضویت در کلوپ‌های تخصصی و دریافت داوطلبانه پلاک تاریخی و بهره‌مندی از مزایای آن به عنوان ابزاری در مسیر صیانت و مراقبت بیشتر و بهتر از خودروهایشان دارد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6458 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید